1. Leuk dat je ze live gaat zien!
2. Cliché maar wel mooi .
3. Nouja uiteindelijk maak je hier spelletjes voor grote kinderen en verhalen kan je hier ook best goed kwijt denk ik .
1. Jaaaa ik kijk er nu ook echt naar uit
2. Aah, bedacht me trouwens gisteren dat dit soort dingen voor mij net zo goed in een relatie toepasbaar zouden zijn
3. Hahaha, ja mooi verwoord. En het maken van een widm serie is ook eigenlijk nog eens eens het vertellen van een soort verhaal (het verhaal van een land, van de spelers, van de mol...)
Hier haal ik wel weer wat nieuwe vragen uit . Overigens herken ik het gevoel ook en ben ik zelf ook minder gaan spammen en selectiever gaan posten. Ik denk dat voornamelijk de moderators dat wel merken .
Gelukkig zijn er meer mensen die dat gevoel ook wel herkennen
(want ik ben het forum totaal niet zat).
- Je geeft aan al wat meer contact te hebben met forumleden via bijv. whatsapp en facebook. Denk je dat je een keer een spelletjesmiddag zal bezoeken om ook daadwerkelijk mensen te ontmoeten?
Nou, heel eerlijk, het is oprecht mijn intentie om minimaal één keer langs te komen (wanneer, dat weet ik niet), maar daarvoor moet ik gewoon eerst aan mijn (lage) zelfvertrouwen werken. Dat gaat al iets beter, en een van de stappen die ik daar dus in heb genomen is wat meer contact met diverse forummers via PM's, app of FB, maar de spelletjesdag moet echt een moment zijn dat ik tegen mezelf op een dag zeg: MV: en nu ga je erheen ook!
Wat ik wel graag zou willen (als onderdeel van mijn eigen zelfvertrouwenproces) is individuele forummers een keer meeten. Ik weet niet of ik het mag zeggen (en anders sorry Aapje
) maar zo hoop ik (als haar gezondheid het toelaat), een dag op pad te gaan met Aapje. En ook Pjotr wil een keer meeten, maar mijn eigen schooldrukte heeft dat voorkomen tot op heden.
- De gevreesde scriptie benoem je ook, waar gaat de scriptie over en waarom heb je voor dit onderwerp gekozen?
En dan te bedenken dat dit de tweede scriptie wordt in mijn leven, en volgend jaar de derde
Dus inmiddels raak ik eraan gewend, haha
Maar eh, ja om met de woorden van Next te spreken dit is een openbaar forum, dus best makkelijk herkenbaar als ik exact ga uitleggen wat het onderwerp is. Daarvoor is het te specifiek. Maar ik wil ook niet helemaal niks zeggen
In ieder geval het onderwerp is niet door ons gekozen, maar is ons "Opgelegd" door onze begeleider. Het komt erop neer dat we onderzoeken hoe bepaalde regels (en dat kunnen regels over van alles en nog wat zijn) zijn vastgelegd op diverse redacties en hoe wel/niet worden gehandhaafd en wat voor effect dat heeft. Voor een exacte werkomschrijving kunnen mensen me altijd via pm of Fb contacten
- Ook benoem je de nieuwe wie is de mol, heb je een scoop voor ons? Een talkshow first?
Oeeeeh ik voel een Art momentje aankomen. Dit is de best voorbereide mol ever
nee zonder gekheid, dat kan ik zeker. Misschien vertel ik wel meer dan ik moet doen, maar we voeren een aantal veranderingen door voor komend seizoen.
- De selectieprocedure gaat op de schop (we streven naar een evenwichtigere man-vrouw verdeling. Geluk voor ons was dat de dames heel ver kwamen in 2015 en de vraag de mol is een man/vrouw tot de finale erin kon blijven). Wij hebben net als de makers al enkele forummers voorzichtig en in het diepste geheim gepolst of ze mee willen doen. Dat betekent niet dat ze gegarandeerd zijn van deelname, maar wel dat we een beetje weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Nog niet benaderd? Geen stress! We gaan nog meer mensen polsen.
- We hebben een nieuw spelitem bedacht. Waar vorig jaar de sleutel in beeld kwam, hebben we dit jaar iets... dat gaat het hele spel op zijn kop zetten.
- We gaan iets verder weg op reis dan Groot-Brittanië, maar waar...? Dat kan Montenegro zijn, Oezbekistan of is het misschien toch Lesotho...? De tijd zal het leren. (deze is voor de oplettende kijker
)
- Ook wil ik, maar weet niet in hoe ver dat haalbaar is, het spel wat meer visueel aantrekkelijk maken. Dat wil zeggen een Twitteracccount van @ikbendemol maken. Iets meer met video werken (vorig jaar 1 video gemaakt), gewoon het plaatje nog completer maken. Daartoe wil ik ook echt een crew om mij heen bouwen, zodat het niet alleen spel van LDH en mij is, maar nog veel meer mensen die ons meehelpen nog een hoger level te behalen. Ambitieus? Ja! En misschien dat niet alles uitkomt, maar proberen kan altijd.
- Het spel wordt nog heftiger door bepaalde twists...