Wat een gezelligheid!
Ik ga even verder met de volgende vakjes:
7: The Biggest Loser - ik ga weer eten posten. En dat doe ik op meerdere keren per dag vanaf vandaag. Ik post meer gerechten dan er personen zijn. Omdat het in Nederland (denk ik) geen vrije dag is vandaag en morgen en sommige dus misschien op smartphones meespelen en het zo quasi onmogelijk is om plaatjes te posten, sta ik het ook toe dat jet het nummer post. Ik zal namelijk nummers bij de gerechten zetten.
Deze keer ga ik héél streng zijn wat betreft het editten van je post. Als ik zie dat je post ge-edit werd, is hij niet meer geldig. Als je dus iets wil corrigeren of een ander gerecht wil posten, moet je het opnieuw posten. Degene die de minste calorieën eet, krijgt 5 punten. De volgende 4, dan 3, 2 en 1
8: Junior Songfestival -
Ik moet volgens mij nog inzendingen ontvangen van mollenvanger22 en Fabiann. De best scorende krijgt 5 punten. De volgende 4, dan 3, 2 en 1.
----> De scores van Biggest Loser en Junior Songfestival worden opgeteld en dan is de nieuwe afvaller bekend.
9: The Bachelor - De begeerde vrijgezel aan wie jullie een liefdesbrief moeten schrijven is een fictief iemand die je zelf mag invullen. De juryleden en ik zullen hem beoordelen. De beste krijgt 4 punten, dan 3, 2 en 1. Er zullen uiteindelijk maar drie personen in dit programma terechtkomen, maar aangezien de opdrachten al op voorhand gemaakt moeten worden, worden er nog wel aan 4 mensen punten gegeven(of zelfs aan 5, afhankelijk van of iedereen iets instuurt, dan krijgt de 5e gewoon 0 punten).
10: Lingo - Deze wordt via pm gespeeld. Er moeten drie woorden geraden worden. Aangezien ik geen controle heb op het feit of jullie al dan niet de juiste woorden aan elkaar doorgeven om zo elkaar te helpen, ga ik voor iedereen andere woorden loten. Jullie moeten doorspelen tot alle drie de woorden geraden zijn (dus geen game over als je na vijf pogingen het nog niet weet). Daarna tel ik het aantal pogingen die je hebt gedaan bij elkaar op. Degene die de minste pogingen nodig had, krijgt de meeste punten, namelijk 6, de volgende krijgt 5 dan 4, 3 en 2.
----> De scores van The Bachelor en Lingo worden opgeteld en dan zijn de 2 finalisten bekend!
11: De Farm: aangezien jullie hier nog met 2 zijn, vindt er een duel plaats! Het gaat hetzelfde duel zijn als in De Farm werd gespeeld. Alleen met moeilijkere puzzels. Hier ga ik wachten tot jullie nog maar met 3 of zelfs 2 zijn, zodat niemand elkaar kan helpen, want dat zou heel nadelig voor jezelf kunnen zijn.
12: Survivor: De afvallers stemmen op wie zij vinden dat de winnaar moet worden. Ook de juryleden mogen nog stemmen op de winnaar!
----> De winnaar van De Farm krijgt 2 extra stemmen om te winnen bij Survivor. Degene met de meeste stemmen in Survivor, is de winnaar van Zap!
Jullie mogen dus vanaf nu ook al de brief voor The Bachelor schrijven, opletten voor eten dat gepost gaat worden, Junior Songfestival lied inzenden als je het nog niet gedaan hebt en Lingo met me spelen via pm. Ik stuur je de opgaves door.