Auteur Topic: [finale] Het Mozaïekkanaal  (gelezen 80254 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #580 Gepost op: 11-05-2013, 22:57:35 »
iedereen houdt van worst ;D

Sommigen meer dan anderen.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #581 Gepost op: 11-05-2013, 22:59:09 »
Niet iedereen houdt van smurfenworst ;D
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #582 Gepost op: 12-05-2013, 08:20:33 »
iedereen houdt van worst ;D
Ik heb eigenlijk liever kaas...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 12-05-2013, 10:51:03 »
Ik neem aan dat we dan teruggaan naar The Hunger Games/Peking Express. Wat jij voorstelt is nieuw, teruggaan naar oudere spellen sluit aan op wat Robbie al heeft gezegd.
Klopt. Omdat er bij Biggest Loser/Songfestival alles gelijkspel werd, moest er gekeken worden naar Hunger Games/PE om een nieuwe ranking te maken. Als nu weer gelijkspel is, kijken we eerst naar Biggest Loser/Songfestival uitslag, maar aangezien daar al teruggekeken werd naar hunger Games/PE, zal dat dan dus ook gebeuren.

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #584 Gepost op: 12-05-2013, 11:18:54 »
Wow! Die was zeker goed; voor mij zelfs de beste! Ik ga brieven morgen nog 1 keer lezen en dan de beoordeling insturen... ze waren allemaal goed, maar ben benieuwd welke morgen ook nog indruk op me maakt  ::)!

Het was makkelijker geweest als jullie allemaal naar dezelfde persoon gestuurd hadden, nu is het appels met peren vergelijken; pure smaak kwestie.. jammer, want jullie kunnen indien jullie single zijn, wat mij betreft allemaal een brief schrijven aan jullie geheime liefde  ::vergroot:: ;)

't is beoordeeld  ::)
Ananas

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #585 Gepost op: 12-05-2013, 11:51:06 »
 ::ok::

Overigens zijn hier nog de commentaren van de juryleden wat Junior Songfestival betreft:
Hey Robbie,

Hier mijn lijstje:
1. Inzending 1 - Mooi liedje en dito stem. Zo hoor ik het graag. ::ok::
2. Inzending 3 - Dit meisje heeft een dijk van een stem, maar ik vind het iets te makkelijk gekozen.
3. Inzending 4 - Aardig liedje en dito stem, maar niet meer dan dat.
4. Inzending 2 - Pff, ik beland nog liever in een horrorfilm dan dat ik hier nog een keer vrijwillig naar ga zitten luisteren. :-X

Groetjes,
Molière
Op nr. 1 : Inzending 4 Carly Rose Sonenclar

Op nr. 2 : Inzending 1 Zara Larsson

Op nr. 3 : Inzending 3 Melissa Meeuwisse

Op nr. 4 : Inzending 2 : Cute
Lieve dames en heren,

Ik ben 1 van de juryleden van vandaag en ik zal letten op de volgende punten:
Zang: Zingt ze zuiver? Heeft ze eigenheid in haar stem? Heeft ze verschillende registers die ze kan opentrekken?
Liedje: Is het liedje leuk? Is het gezongen op een manier die bij het liedje past (ballad moet vol gevoel zitten, rock met pit en up-tempo met vrolijkheid)?
In je hoofd blijven hangen-gehalte: Op een songfestival heb je nummers nodig die je gelijk pakken en die je dan vaker wil horen of nog beter gewoon door blijft spelen in je hoofd!
Originaliteit: Is het land en/of het liedje origineel?

Zweden: Supermooi en gevoelig begin, daarna werd het mij helaas iets te schreeuwerig en kreeg ik het gevoel of ze zangeressen van heden ten dage na wilde doen. Het ritme achter het liedje was wel fijn en haar looks ook ;)!

Zang: 8
Liedje: 8
In je hoofd blijven hangen-gehalte:7
Originaliteit: 7,5

30,5

Japan: Dit liedje viel helaas al gelijk uit de toon. Het is superorigineel, maar daardoor ook niet te volgen. Daarnaast is het ook niet mijn smaak en wilde ik het dus ook eigenlijk al na een minuut afzetten. Voor een songfestival was het daarentegen wel toepasselijk en als je ervan houdt en het toestaat, zou je het uren in je hoofd kunnen blijven draaien.

Zang: 7
Liedje: 6
In je hoofd blijven hangen-gehalte: 8
Originaliteit: 9

29

Nederland: Ze heeft inderdaad een prachtige stem met veel mogelijkheden. Ik vind haar stem daarnaast ook volwassenen zoals al was aangekondigd, maar daardoor vind ik haar wel te veel op andere zangeressen lijken. Ze mist een stukje eigenheid en qua liedje originaliteit, met een origineler liedje had ze gewonnen.

Zang: 8,5
Liedje: 8
In je hoofd blijven hangen-gehalte: 8,5
Originaliteit: 6

31

Amerika: Fijn om een ander soort nummer te horen en dan ook nog door iemand die net als de twee eerdere solodames goed kan zingen. Het nummer valt binnen mijn smaak en is erg leuk om aan te horen. Het is al met al het beste liedje.

Zang: 8
Liedje: 8,5
In je hoofd blijven hangen-gehalte: 7,5
Originaliteit: 7,5

31,5

Beste finalisten,
Ik vond het leuk om weer eens wat nieuwe muziek van jullie te horen, maar ik had er wel wat meer van verwacht. Ik miste iets dat er uitsprong (in positieve zin ;)), een supercatchy nummer of een uniek stemgeluid. Desalniettemin wil ik iedereen bedanken voor de deelname en succes wensen in het spel.

::joehoe:: Go_ahead

En die van hillo staat al op een eerdere pagina. :)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #586 Gepost op: 12-05-2013, 11:54:34 »
Bedankt juryleden, voor de punten. ::ok::
🜃

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #587 Gepost op: 12-05-2013, 12:25:41 »
Tot nu toe vond ik dit spel een groot feest, maar nu in de voorlaatste ronde vind ik nog best wel spannend.

Komt de uitslag vanavond denk je Robbie?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #588 Gepost op: 12-05-2013, 12:32:52 »
Tot nu toe vond ik dit spel een groot feest, maar nu in de voorlaatste ronde vind ik nog best wel spannend.

Idem!  ::nieuwsgierig::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #589 Gepost op: 12-05-2013, 12:34:06 »
Ik denk dat Robbie er nu mee bezig is, hij is al een hele tijd online maar post niets... ::hyper::
🜃

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #590 Gepost op: 12-05-2013, 12:39:19 »
Hmm zal ik de finalisten dezelfde informatie geven als de jury of ze lekker in spanning laten  >:D
Ananas

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 12-05-2013, 12:57:58 »
Nee, de juryleden hebben tot vanavond 20u dacht ik de tijd om te beoordelen, dus het is nog minstens wachten tot dan. :)
Ik was online en postte niks, omdat ik de 1940+ pm's die ik tijdens ZAP ontvangen heb aan het doorspitten ben geweest naar alle biechts, geheime stemmen etc, zodat ik op het eind een mooi overzicht kan posten.

Ik wil al wel met De Farm starten en jullie de puzzels doorsturen? Dan stuur maar een pm en ik stuur je de 2 puzzels door. Je tijd begint vanaf dat moment te lopen.
Het zijn dus dezelfde puzzels als in De Farm (stallen bouwen en struisvogels aan bomen binden), dus je kan daar de regels nog vinden.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #592 Gepost op: 12-05-2013, 13:01:31 »
Geen probleem Robbie, dan weet ik dat ik nu naar de stad kan, zonder de uitslag te missen.   ;D ::ok::

Ben benieuwd hoeveel geheime biechts er allemaal ingestuurd en door wie.  ::nieuwsgierig::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #593 Gepost op: 12-05-2013, 13:10:42 »
Overigens:

Wie het snelst is met het duel in De Farm wint TWEE extra stemmen bij de finale eilandraad in Survivor!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 12-05-2013, 13:52:54 »
Ik wacht de uitslag even af voordat ik aan De Farm begin. Ik heb zo'n vermoeden dat dat dan voor niets zou zijn.
🜃

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #595 Gepost op: 12-05-2013, 14:07:46 »
Ik wacht de uitslag even af voordat ik aan De Farm begin. Ik heb zo'n vermoeden dat dat dan voor niets zou zijn.
heey mollenvanger heeft een nieuwe avatar ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #596 Gepost op: 12-05-2013, 14:11:06 »
 ::rofl::

Mollenvanger is wel snel vervangen zeg :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #597 Gepost op: 12-05-2013, 14:14:09 »
::rofl::

Mollenvanger is wel snel vervangen zeg :P.
ja jou missen ze nog steeds ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #598 Gepost op: 12-05-2013, 14:21:11 »
ja jou missen ze nog steeds ::jaja::
onvervangbaar ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #599 Gepost op: 12-05-2013, 14:29:55 »
Ja, kom D*N, zing nog eens een liedje!  :D