Giza Resort Check-Inn
Beste kandidaten!
Welkom allemaal bij het Geheim van Gizeh. Er zijn 19 kandidaten die zich ingeschreven hebben voor het spel. Helaas kunnen er maar 15 kandidaten meedoen. Als eerste wil ik jullie vragen om je te verdelen in tweetallen, want deze opdracht wordt per tweetal gespeeld.
Deze week gaat de check-inn van het Giza Resort 8 keer geopend. Zodra er een inschrijving wordt gedaan, gaat de check-inn gelijk weer dicht.
Zorg er dus voor dat je je zo snel mogelijk aanmeldt als de balie opengaat. Want voor je het weet, is iemand anders je voor en riskeer je niet mee te kunnen doen met het spel. Als de eerste 7 koppels zich geplaatst hebben, is er nog een laatste plek open. De incheck-balie zal nog één keer opengaan. De strijd wordt dan individueel. Eén laatste kandidaat kan zich dan nog maar plaatsen.
Er zit echter wel een addertje onder het gras. De laatste drie keer dat de check-inn open gaat krijgt de kandidaat die dan post een bonus mee. Deze bonus geldt alleen voor de kandidaat die post, niet voor de duo-partner. Deze bonus zou weleens goed van pas kunnen komen in het spel. Uiteraard is het veiliger om voor zekerheid te kiezen en te zorgen dat je bij de eerste vier openingen van de check-inn zit, maar als je van een gokje waagt, kun je ervoor kiezen om te wachten tot de laatste drie.
Tot snel!
Todd
De duo's die ik heb doorgekregen zijn:
LDH + MM
Starlight + Bjorrn
AaPje + Nieky
Nextgp + Jann
Molière + Silvermaiden
Bassteijns + Swifty
Lucy+ Go-Ahead
Ik heb de overige 5 ingedeeld:
Locusta+ Lemmyfan
Molcrazy+ Hadewychisdemol
Niells
Het spel start nu! Elk moment kan de balie openen. Maar denk na over de bonus?
Als er nog vragen zijn stel ze hier
.