Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67136 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #460 Gepost op: 11-11-2003, 09:24:58 »
 ::)

Annuh...

Anders ga ik wel met de trein hoor  ;D

Neej, hoe laat moet ik waar staan?

Surprise update:
Gedicht af, nu nog ff netjes maken
Surprise: Idee af, spullen nog niet allemaal gehaald, maar het gaat wel leuk worden...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #461 Gepost op: 11-11-2003, 09:30:27 »
Ik heb 'n PM ontvangen vanuit Spanje met 'n verzoek van Sinterklaas himself. Aangezien hij en z'n pieten druk bezig zijn met orginele cadeaus voor dit jaar in te kopen, zou hij graag willen weten wie van jullie in 't bezit is van 'n DVD-speler. Ja, de Sint gaat ook met z'n tijd mee en wil graag weten wie hij 'n mooie Sinterklaas-DVD in de schoen kan doen dit jaar.  :) ;)

Dus als alle deelnemers aan de Sinterklaasmeeting hier fijn effe neerzetten of ze 'n DVD-speler bezitten, dan zorg ik dat die info doorgestuurd wordt naar Spanje.  8)

Lekker op tijd... Ja, ik heb een dvd-speler...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #462 Gepost op: 11-11-2003, 11:25:59 »
Hoe laat komt de goedheiligHan in Gouda aan? Want we hebben nu ONS deel van het verhaal verteld: Ja we hebben een dvd-speler, nu mag HAN   niet achterblijven  ;D:P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #463 Gepost op: 11-11-2003, 13:04:19 »
De GoedheiligHan zal helaas niet in levende lijven aanwezig zijn, maar ik zal beloven 'n hulp-Han naar Gouda te sturen.  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 11-11-2003, 17:25:02 »
::)

Annuh...

Anders ga ik wel met de trein hoor  ;D

Neej, hoe laat moet ik waar staan?

Jij woont in Noord... zie jij kans om naar mij te komen? Bij de Westermarkt... Dat is net iets makkelijker. En doe maar rond 10 voor 10? Lekker vroeg ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #465 Gepost op: 11-11-2003, 17:27:32 »
Westermarkt moet lukken!

Hoelaat en waar (gewoon voor de AH bij de parkeerplaats??) of langs de weg of ... of ...

Moet ik alleen eventjes kijken hoe ik mijn surprise ga inpakken maar dat gaat wel lukken!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #466 Gepost op: 11-11-2003, 17:28:49 »
Westermarkt moet lukken!

Hoelaat en waar (gewoon voor de AH bij de parkeerplaats??) of langs de weg of ... of ...

Moet ik alleen eventjes kijken hoe ik mijn surprise ga inpakken maar dat gaat wel lukken!

Jij woont in Noord... zie jij kans om naar mij te komen? Bij de Westermarkt... Dat is net iets makkelijker. En doe maar rond 10 voor 10? Lekker vroeg ;)

:-[

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #467 Gepost op: 11-11-2003, 18:42:32 »
16 december :)
Hehe... net 4 tellen is moeilijk 5 dagen eerder dan mij dus... ;)

Ik was ook een van de langsten, en ik zat op een jenaplan school, met groep 345 in een klas en groep 678 ook in 1 klas, dus ik was in alleen in groep 3 en 6 de jongste. Ik was trouwens in de 1e en de 2e niet eens de jongste, er was een meisje die ruim een half jaar jonger was. Nu ben ik wel de jongste van de klas, maar niet de kleinste :D
Ik zat ook op een jenaplan school... ::) Met 678 idd in één groep.. 1/2 en 4/5 ook... Dus drm was ik idd ook lang niet altijd de jongste. (nu op de middelbare school ben ik ook niet de jongste... dr zijn namelijk 6 andre klasgenoten die een groep hebben overgeslagen..)

Back on-topic.. Annemiek hoe laat kan ik zaterdag ongeveer bij jou zijn? Ik moet nog even kijken hoe en wat enzow.. ik hoop nog steeds dat mn ouders mij misschien kunnen ophalen zodat ik iig niet trug vroeg met de trein hoef... mja... dat moet ik nog even overleggen ensjow...
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 18:44:12 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 11-11-2003, 20:03:58 »
Back on-topic.. Annemiek hoe laat kan ik zaterdag ongeveer bij jou zijn? Ik moet nog even kijken hoe en wat enzow..
das een goeie vraag... nou ik heb vrijdagavond nog een verjaardag in Nijmegen, tot laat, dus moet wel btje uitslapen ::) :P... maar we kunnen dan net zo goed in Utrecht afspreken, toch? Maakt me niet zoveel uit hoe laat, uurtje of 1?? (moet dan wel heel heel snel mn was in de wasmachine gooien... geen wasdroger remember :p)

Update van mij: gedicht aardig, over de helft maar nog geheel niet naar mijn zin dus moet nog veel aan veranderd worden. Surprise eindelijk besloten wat het wordt ::), cadeautje(s) gekocht! (alleen nog inpakken)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 11-11-2003, 20:17:02 »
Westermarkt moet lukken!

Probleempje
auto doen we weg... dus we hebben geen auto meer dan  :'( :-\

Update:
M'n gedicht en surprise zijn halverwege. Moet nog 1 cadeautje kopen, maar ik weet nog niet wat.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #470 Gepost op: 11-11-2003, 20:18:30 »
Vraagje:

Hoe laat komt de trein aan en wie zijn er dan allemaal op het station?

Misschien sta ik ook ff op station voor foto of zo.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #471 Gepost op: 11-11-2003, 20:20:14 »
Probleempje
Dus het wordt treinen?
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 11-11-2003, 20:21:58 »
Ja, het wordt treinen helaas. Dan komen wij ook om 11.54u aan ;) . Nee, gaan we nog even uitzoeken.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 11-11-2003, 20:22:57 »
Probleempje
uhmmm... dat lijkt me een redelijk groot probleem, betekent dit dat iedereen met de trein komt?? (behalve Giorgio)

LC, leuk!! Dan kom ik ook wel ff naar t station ook als Annuh wel met de auto gaat... fietsen wij er wel ff heen he Anne-Marie? Vind ik wel leuk!
De trein vanuit Utrecht of verder (spoor 8 of 10) komt om 11:54 aan, die vanuit Rotterdam (maar das hopelijk nie nodig) (spoor 3 of 5) om iets over het heel of half uur denk ik...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #474 Gepost op: 11-11-2003, 20:23:58 »
Ok, kga kijken of ik op station kan zijn. vermeld ook ff Perron. Station kan zo groot zijn als je iemand moet zoeken.(ook al is dat niet zo moeilijk. Iedereen hoort jullie al op 5 kilometer afstand :P)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 11-11-2003, 20:26:01 »
 Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails 

10:28 Tilburg West 1  Breda  Sneltrein 3631   
  10:42 Breda 5     

10:46 Breda 6  Dordrecht  Intercity 2532   
  11:18 Rotterdam Centraal 9     

11:47 Rotterdam Centraal 12  Gouda  Sneltrein 22043   
  12:05 Gouda 3   

Met andere woorden, als Sjors en ik via Breda gaan om Daan en Elmar op te halen, vanaf Tilburg West, komen we aan om 12.05 op spoor 3.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #476 Gepost op: 11-11-2003, 20:39:25 »
Klinkt redelijk...

Update: Gedicht af, nog niks aan surprise gedaan, idee voor surprise is er, cadeau's moeten nog gekocht worden...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 11-11-2003, 20:51:00 »
cadeaus moeten nog gekocht worden...
en je zei dat je meteen naar de Hema was gegaan om ze te kopen :o ::) ;)

Tja, persoonlijk vind ik die trein van iets over 12 een btje gevaarlijk, ik zie ahw de vertraging al met 99% zekerheid op jullie trein vallen (echt, zul je zien). En als de Utrechters (vanaf die kant dus, de spoor-8-of-10-ers) tien minuten vertraging hebben kunnen Anne-Marie en ik al niet meer op jullie perron staan enzow... nu is dat laatste niet zo'n ramp, en anders kunnen we ons nog opslitsen :P, maarja jullie hadden het daarnet (toen auto) nog over eerder vertrekken dus liever ietsje eerder... 5 over half 12...
Maja mss ben ik erg vergezocht want zo kan iedereen altijd en eeuwig wel allemaal treinen eerder gaan nemen natuurlijk... maarja toch...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #478 Gepost op: 11-11-2003, 21:16:27 »
LC: kun je jezelf een beetje klonen?

FLOOR, JOS, COMPUART en MALCOLM komen allevier tegelijk aan op spoor 8. Tenminste: als die NS zich aan de dienstregeling houdt. Anders zou het weleens Rotterdam kunnen worden........ ;D ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #479 Gepost op: 11-11-2003, 21:24:25 »
Ik zal kijken of dat lukt, maar de NS kennende zullen  niet alle 2 de treinen tegelijk aankomen.