Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67150 keer)

Offline Floortje

• Forumlid
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #420 Gepost op: 7-11-2003, 11:08:36 »
ik heb alleen een dvd speler in mn computer, maar nog geen bij de tv
bij de appie heyn zijn ze in de aanbieding deze week :)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 7-11-2003, 11:25:47 »
Nou vergeet ik helemaal om even wat over mezelf te vertellen  :)

Ik ben Floor, 16 jaartjes jong, ben kassameisje bij de (hoe kon het ook anders) AH, fulltime beschermvrouwe van het wereld struikelkapstok genootschap en zit (maar niet voor lang meer)in de vierde klas van het gymnasium. Ik heb alleen maar cliche hobbies, ben verslaafd aan marsepeinen chocolade dingen van de hema en verzamel alles van varkentjes. Verder ben ik de vriendin van Elmar maar dat wisten jullie al  ;)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #422 Gepost op: 7-11-2003, 11:30:13 »
Zelf verzonnen dat iedereen wat moest zeggen en dan nu zelf pas wat posten.
Nouja, beter laat dan nooit.

Ik ben sjors, 14 jaar en woon in wognum(Noord-Holland). Ik computer veel en heb met Daan (en Lc en Elmar)een internetradio. Verder doe ik mee aan blackawton en ik heb me ingeschreven voor de Planetfanrace. Op tv kijk ik naar WIDM(wat er een tijdje niet is), Expeditie Robinson, Kopspijkers. Ik doe online mee als gids aan Planetrace. IK ga verder iedere vrijdagavond Darten met vrienden. IK moet ook nog iedere doordeweekse dag naar school. OP school vind  ik Wiskunde en Natuurkunde leuk. Ik heb als bijbaantje een paar krantjes die ik moet bezorgen.
Wat ik later wil worden weet ik niet. Ik heb een Dvd speler in mijn computer, mijn vader heeft er 1 in zijn computer en heeft een dvd-brander. En we hebben er gewoon eentje op de tv. Ik lul nu een end weg maar al zet ik zelf zo laat iets neer dan wil ik er wat van maken ook. Ik help vele websites, waarvan er nu weinig meer bestaan ;D . IK heb een moeder en een vader en 2 zusjes. Ik ben zelf samen met Chriz de crew van de CSC en wat ik nu nog ga vertellen is alleen maar flauwekul. Dus zal ik nu maar weer stoppen. Ik zal als ik tijd heb nog wel een foto plaatsen.
Eindelijk...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #423 Gepost op: 7-11-2003, 11:35:51 »
..... en woon in wognum(Noord-Holland).
ahhhhhhhhh nog een westfries!  ;D

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #424 Gepost op: 7-11-2003, 11:57:35 »
Dat klopt en leg dan eens uit: wie NOG meer?
Eindelijk...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 7-11-2003, 16:22:07 »
[ikgavervelenddoen] Annemieke, hebben jullie huisdieren? Daar ben ik namelijk allergisch voor, behalve voor schildpadden en vissen ::) [/ikgavervelenddoen]

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #426 Gepost op: 7-11-2003, 16:49:03 »
Mag ik meedoen?

Annemieke, als jullie katten hebben... Dan moet die of de dag ervoor deruit, en alle banken moeten verlost worden van de haren... of anders ga ik de hele dag lopen traanogen en niesen (kan ook gezellig zijn...). Dus, laat je het even weten, dan kan ik uit voorzorg een 10 voudige dosis medicijnen slikken...  ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #427 Gepost op: 7-11-2003, 18:47:03 »
Annemieke heeft geen katten voor zo ver ik weet... wel visjusz.. :P

Maar okee... ff iets over mezelf vertellen he.. sorry dak btje laat drmee ben.

Ik ben dus Anne-Marie, ben 13 jaar oud... (bijna 14..) woon in Emmen (Drenthe) en kzit in 3VWO.

Verder ben ik fan van Feyenoord, khou van atletieken, piano spelen, en clichedingen zoals computeren/lezen/muziek luistre/tv-kijken enz. (hm... ben voor de verandering niet ik een -ik-lul-maar-ff-wat-bui...) Ik hou op school absoluut niet van latijn,natuurkunde en frans... wel leuke vakke: geschiedenis,aardrijkskunde en ehm.. filosofie? Ben groot Lord of the Rings/Tolkien fan.! Verder... moet je maar ff naar mn posts kijken.. ;)

En ik heb alleen een dvd-speler in de computer...
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 18:49:15 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #428 Gepost op: 7-11-2003, 19:21:51 »
De goedheiligHan mag voor mij de dubbel-dvd van LOTR wel in mijn schoen stoppen

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 7-11-2003, 22:03:35 »
Mag ik meedoen?

Jij altijd ;D

Ik ben dus Anne-Marie, ben 13 jaar oud... (bijna 14..) woon in Emmen (Drenthe) en kzit in 3VWO.

Vroege leerling? Klas overgeslagen??

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #430 Gepost op: 7-11-2003, 22:11:41 »
In Drenthe beginnen ze geloof ik al op de kleuterschool met Engels en Duits, dat kan dus best.........

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #431 Gepost op: 8-11-2003, 11:43:10 »
Vroege leerling? Klas overgeslagen??
Klas overgeslagen.... ;) Groep 2 van de basisschool.. hele prestatie.. ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #432 Gepost op: 8-11-2003, 11:58:14 »
Eigen initiatief, of was de meester/juffrouw niet leuk?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 8-11-2003, 13:22:02 »
ben 13 jaar oud... (bijna 14..) en kzit in 3VWO.

Me too

Klas overgeslagen.... ;) Groep 2 van de basisschool.. hele prestatie.. ;D

Me too  :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 8-11-2003, 22:57:08 »
Annemieke, als jullie katten hebben... Dan moet die of de dag ervoor deruit, en alle banken moeten verlost worden van de haren... of anders ga ik de hele dag lopen traanogen en niesen (kan ook gezellig zijn...).
Kijk maar in het huisdierentopic, als ik het daar over mijn kat(ten) heb gehad dan wel en anders nie... ::) :P Nee maargoe, Anne-Marie heeft het alweer verraden, wilde ik net gaan zeggen dat ik benieuwd was naar je gezellige genies enzo... ::) Maar jullie hoeven dus niet bang te zijn, ik zal mn kat uit Nijmegen niet meenemen...

kijk wel uit voor onze zeer speciale vissen met sl... :-X

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 8-11-2003, 23:20:45 »
Ik ben Lennard. 25 jaar (bijna 26). Studeer Technische Bedrijfskunde aan de Universiteit Twente. Ben nergens allergisch voor. Nachtblind. Kijk graag naar de vissen van Annemieke. Heb een DVD speler in mijn PC. Zit graag op internet. Hou van lekker eten. Kijk graag naar WIDM, Exp. Robinson, Planet Race, Nieuws en actualeitprogramma's en tekenfilms (Tom & Jerry, Flintstones, Looney Tunes, Dommel), hou van pretparken (heb mijn Sixflagspas voor volgend jaar al besteld). Verder hou ik van gezelligheid. :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #436 Gepost op: 9-11-2003, 15:01:37 »
Voor degenen die van ver met de trein komen, en die niet over een studenten-ov-jaarkaart beschikken: De NS heeft iets nieuws bedacht: Twee personen reizen samen de hele dag voor 25 euro.

Onderstaande tekst stond op de NS-site

'Dieren' achternamen: families (de) Mol, Haas en Ree mogen a.s. zondag gratis reizen.

Helaas zijn jullie nu an de late kant, het is voor 9 november bedoeld

Lachend door de herfst
 CommercialsSupervoordelig met NS Herfsttoer

Met z'n tweeén een dagje onbeperkt treinen voor maar € 25,-!
Geldig op elke zaterdag of zondag van 27 september t/m 23 november. Dat is NS Herfsttoer: onze onweerstaanbare herfstaanbieding.
Ga maar na: 2 dagkaarten 2e klas kosten € 74,20 (met 40% korting € 44,40).
Natuurlijk kunt u ook kiezen voor de 1e klas. Dan kost de NS Herfsttoer € 35,-. 

« Laatst bewerkt op: 9-11-2003, 15:10:42 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 9-11-2003, 15:11:54 »
De zomertoer bestond ook in een variant voor 1 persoon, mss is dat er dan ook wel voor de herfsttoer. Zou je eens moeten navragen Jos.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #438 Gepost op: 9-11-2003, 15:19:43 »
Ik heb in Duitsland rondgereisd met een kaart die geldig was voor 1 persoon, maar voor dezelfde prijs ook voor 5 personen.

Het zou de NS toch niet uit moeten maken of ik alleen reis met een kaart die geldig is voor 2 personen? In ieder geval ga ik eens na of er een goedkopere variant bestaat. In dat geval is het zonde van het geld als ik alleen reis met een kaart die voor twee personen is bedoeld. Ik zal sowieso goedkoper uit zijn met zo'n herfsttoerkaart, spaart me volgens mij 12 euro uit.

Maar ik dacht eerlijkgezegd ook aan het studenten-duo uit het oosten van het land, ik weet namelijk niet of hun kaart door de week dan wel in het weekend geldig is. Reizen ze in het weekend met korting, dan is die herfsttoerkaart vanuit Enschede gezien toch een goedkopere oplossing, lijkt me.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 9-11-2003, 17:37:51 »
De zomertoer bestond ook in een variant voor 1 persoon, mss is dat er dan ook wel voor de herfsttoer. Zou je eens moeten navragen Jos.

Die is er niet voor 1 persoon, maar je kunt wel een 2 persoons kaart voor 1 persoon gebruiken. En je kunt altijd met iemand afspreken die niet die kaart heeft, op een bepaald station en dan hoeft degene zonder kaart maar een kaartje te kopen tot dat station.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."