Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67153 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #440 Gepost op: 9-11-2003, 17:43:42 »
Me too Me too  :D
Haha koel.. :D Wanneer word je 14 dan?

Eigen initiatief, of was de meester/juffrouw niet leuk?
't is gewoon in overleg gegaan met mn ouders (en ik) en de schoolleiding geloof ik... de juffrouw was wel leuk hoorw..!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #441 Gepost op: 9-11-2003, 18:07:30 »
E & M: dit geldt voor jullie allebei: ik vind het heel knap dat jullie dat hebben mogen doen. Maar hebben jullie daar geen problemen mee gehad, bijvoorbeeld met gymnastiek. Want je kunt dan wel de leerstof makkelijk in je opnemen, dat wil niet zeggen dat je met gymnastiek goed mee kunt komen (altijd de jongste, de kleinste, enzo).

Of viel dat in jullie geval mee?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 9-11-2003, 18:14:20 »
Vandaag is m'n paddestoelenproject afgesloten, dus ik kan me volledig gaan storten op het maken van m'n surprise en m'n gedicht (wat al bijna af is :) )

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #443 Gepost op: 9-11-2003, 19:39:27 »
E & M: dit geldt voor jullie allebei: ik vind het heel knap dat jullie dat hebben mogen doen. Maar hebben jullie daar geen problemen mee gehad, bijvoorbeeld met gymnastiek. Want je kunt dan wel de leerstof makkelijk in je opnemen, dat wil niet zeggen dat je met gymnastiek goed mee kunt komen (altijd de jongste, de kleinste, enzo).

Hehehe... nou eigenlijk was ik altijd de langste.. ;) en best goed in gym. (al zeg ik het zelf... ::) ) En 't was ook niet dat ik egt jonger leek of deed dan anderen ofzow.. ik heb altijd beter kunnen opschieten met mensen die wat ouder zijn dan mij.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 9-11-2003, 21:47:49 »
Haha koel.. :D Wanneer word je 14 dan?

16 december :)

Ik was ook een van de langsten, en ik zat op een jenaplan school, met groep 345 in een klas en groep 678 ook in 1 klas, dus ik was in alleen in groep 3 en 6 de jongste. Ik was trouwens in de 1e en de 2e niet eens de jongste, er was een meisje die ruim een half jaar jonger was. Nu ben ik wel de jongste van de klas, maar niet de kleinste :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 10-11-2003, 10:38:50 »
En je kunt altijd met iemand afspreken die niet die kaart heeft, op een bepaald station en dan hoeft degene zonder kaart maar een kaartje te kopen tot dat station.
ja, vanaf Utrecht kan Floor met die kaart mee dan.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #446 Gepost op: 10-11-2003, 11:28:32 »
Dat is geen enkel probleem, maar dan hoop ik dat Floor zich aan de tijd kan houden waarop ik in Utrecht ben. Retour is ook geen probleem. Anders is er altijd een mouw aan te passen. Hebben we nog tijd zat voor.

Moet Floor het alleen zelf willen, he?

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 10-11-2003, 14:42:49 »
Ik vindet allemaal prima. Maar is dat wel voordeliger dan? ik bedoel,een retourtje gouda is voor mij maar 13 euro ofzo

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #448 Gepost op: 10-11-2003, 15:30:25 »
Ik vindet allemaal prima. Maar is dat wel voordeliger dan? ik bedoel,een retourtje gouda is voor mij maar 13 euro ofzo

We besparen er allebei op. Jij in verhouding meer dan ik, en daar komt nog bij dat je tussen Utrecht en Gouda retour gratis met mij mee mag ''liften''. Je hoeft dus alleen maar een retour Hilversum-Utrecht te kopen.

Ik ga nog even snuffelen op www.reisplanner.nl of het erg veel uitmaakt. Als jij dat van je ouders mag, tenminste. Als het niet mag: dan neem ik je dat niet kwalijk. Uiteindelijk zullen we waarschijnlijk TOCH in dezelfde trein reizen, dus of je nu voor die rit betaalt, of niet: ik zou gewoon voor het laatste kiezen.

Intussen heb ik even gekeken.

Jij bespaart 7,30 euro, als je op mijn herfst-toerkaart meereist.  Ik had al afgesproken dat ik 11.54 zou aankomen in Gouda. Dat wil zeggen: als jij ervoor zorgt dat je de trein om 10.51 uit Hilversum richting Gouda pakt, die komt 11.10 in Utrecht aan, en naar spoor 5A gaat, dan zorg ik ervoor dat ik daar ook zal zijn. De trein naar Gouda vertrekt volgens het spoorboekje om 11.33 vanaf genoemd spoor.

Ik bespaar er 10,20 euro op, want een retour Gouda kost normaal 35,20.

En last but not least: het is alsof er een vloek rust op mijn uitstapjes met de trein, zodra die met Wie is de Mol te maken hebben. Vorige week keek ik in de werkzaamhedenplanner, en er stond NIETS vermeld. Vandaag keek ik even: WERKTRAJECT TUSSEN SITTARD EN ROERMOND. Het is alsof ze het met opzet doen. Laat ik daar maar niets meer over zeggen.

« Laatst bewerkt op: 10-11-2003, 17:47:58 door bodejosm43 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #449 Gepost op: 10-11-2003, 16:22:04 »
Zeg, even een vraagje... Hoelaat moeten we eik allemaal in Gouda zijn? Ik zou namelijk graag nog naar dansles willen eerst. Maar als dat niet kan dan zeg ik dat af hoor...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 10-11-2003, 17:26:30 »
Nou Elmar, ik geloof dat ik met m'n auto om 12.00u of zelfs net iets eerder in Gouda wordt verwacht, dus dat betekent dat ik jou rond kwart over 10 op kom halen ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 10-11-2003, 17:39:40 »
Yep, het was idd rond 12.00u. :)

ik vind 12 uur eik ook wel goed om te beginnen... zo vroeg mogelijk, toch? Moeten jullie alleen wel vroeg op :P.

Compuart en ik komen aan om 11.54u op spoor 8. :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #452 Gepost op: 10-11-2003, 17:43:50 »
Dan zitten jullie in dezelfde trein als ik (en Floortje), de herfst-toer-aanbieding is reeds vergeven, geldt trouwens toch slechts voor twee personen.

Die kaart is voor jullie toch ook voordeliger dan met korting reizen? Of hebben jullie een kaart waarmee je in het weekend gratis reist en door de week met korting?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #453 Gepost op: 10-11-2003, 17:59:49 »
Nou Elmar, ik geloof dat ik met m'n auto om 12.00u of zelfs net iets eerder in Gouda wordt verwacht, dus dat betekent dat ik jou rond kwart over 10 op kom halen ;D
::ok::

En hoelaat kom je mij ophalen dan?

:P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #454 Gepost op: 10-11-2003, 18:19:23 »
Volgens mij 1 minuut ervoor of erna, want zit er niet slechts 1 muur tussen jullie woningen?? ::) ::)

Dus 10.14 of 10.16 uur.......

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 10-11-2003, 18:24:18 »
Volgens mij 1 minuut ervoor of erna, want zit er niet slechts 1 muur tussen jullie woningen?? ::) ::)

Dus 10.14 of 10.16 uur.......

Ik verwacht ze buiten op de stoep :P
Eigenlijk het liefst bij de MacDonalds, dat is net iets makkelijker dan jullie wijk inrijden ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #456 Gepost op: 10-11-2003, 18:25:36 »
10.14 dan, want volgens de meest logische route kom je vanaf tilburg eerst langs mijn huis en dan pas langs dat van Elmar... ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 10-11-2003, 18:56:27 »
Jij bespaart 7,30 euro, als je op mijn herfst-toerkaart meereist.  Ik had al afgesproken dat ik 11.54 zou aankomen in Gouda. Dat wil zeggen: als jij ervoor zorgt dat je de trein om 10.51 uit Hilversum richting Gouda pakt, die komt 11.10 in Utrecht aan, en naar spoor 5A gaat, dan zorg ik ervoor dat ik daar ook zal zijn. De trein naar Gouda vertrekt volgens het spoorboekje om 11.33 vanaf genoemd spoor.

Is allemaal prima  ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #458 Gepost op: 10-11-2003, 19:04:11 »
Lijkt me verder ook geen probleem. Alleen die NS moet weer zo nodig roet in het eten gooien. Maar ik zorg ervoor dat ik gewoon bijtijds in Utrecht ben, om alle risico's te vermijden, pak ik gewoon een trein eerder, dan heb ik voldoende marge in Utrecht. Ik laat me niet gek maken door de NS.......

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #459 Gepost op: 10-11-2003, 20:51:42 »
10.14 dan, want volgens de meest logische route kom je vanaf tilburg eerst langs mijn huis en dan pas langs dat van Elmar... ::)
Dat hoeft ook niet in alle gevallen zo te zijn... Stel dat ze de auto voor de deur zet, en eerst bij mij aanbelt. Of stel dat ik bij jou thuis wacht, of jij bij mij thuis, en ik loop als eerst de deur uit. Er is evenveel kans dat ze om 10.14 bij jou is als 10.16
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...