(hahahahaha, ik lig hier zo dubbel dat mn vader denkt dat ik een mail aan het lezen ben van die vriend om wie ik altijd zo dubbel lig... )Maargoed, supergrappig dat wel, maar straks moeten sommige mensen ws wel errug veel gaan doorscrollen...
(ff blijf-ontopic-agentje spelen...
)
Jos: de chocoladeletters e.d. lijken me iets voor in de surprise (dat is nou bijv mooi iets onder de 4 euro
), niet iets dat je ter plekke op gaat eten. Ik dacht meer aan broodjes... En knakworstjes net als vorig jaar lijken me dan ook wel handig, alleen moeten we dan iets anders verzinnen voor Malc en evt andere vegetariërs...
Oja btw ik ben er net achter gekomen dat ik op 21 nov 's avonds (laat) een verjaardag in Nijmegen heb, en zaterdag de 22e een verjaardag in Heerlen, dus tussendoor kom ik niet meer thuis om boodschappen te doen... Ik zou wel weer mn ouders lief aan kunnen kijken en/of de week ervoor alvast wat drinken enzo inslaan, maar het wordt toch lastig. Ik zal wel proberen die zaterdag nog thuis te komen zodat ik niet straks vertraging heb en zelf ergens tussen Heerlen en Gouda sta terwijl jullie hier al staan te wachten...
LC, als je echt even zou willen en kunnen langskomen mag dat best hoor! Is toch alleen maar gezellig? Dan geef ik jou ook wel ff mn adres... Als iedereen t drmee eens is natuurlijk, en jij dat ook enigszins serieus van plan was... Maar ja het lijkt me niet dat je er de hele tijd bij gaat zitten als je zelf niet mee hebt gedaan...