Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67156 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #320 Gepost op: 28-10-2003, 18:42:54 »
Er staat een aparte link in. Die moet je kopieren en plakken in de regel bovenin je scherm, waar je adres ziet staan, als je hem niet op de normale manier kunt openen. Dan moet het lukken, want dan is het geen email meer.

Probeer het eens via een andere computer te openen. Ik vind het heel vreemd dat je het niet kunt openen. Hoe kan het bij de een wel lukken en bij de ander niet?

Het is overigens  voornamelijk de bedoeling om origineel te zijn. Als je bijvoorbeeld een regel hebt waar je geen rijmwoord voor hebt, doe dan iets wat er veel op lijkt. Het hoeven inderdaad niet 246 regels te zijn, zoals het gedicht van Annuh, minimaal 12 regels, liefst een paar meer zou toch mogelijk moeten zijn in 4 weken?

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #321 Gepost op: 28-10-2003, 19:19:07 »
Hoi, ik heb met veel moeite de email kunnen openen. IK weet nu 2 min  wie ik heb. Ik had een virus ofzo zodat ik sommige emails niet kan openen. Heb het bij meerdere emails.
Eindelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #322 Gepost op: 28-10-2003, 19:22:26 »
Niet verraden dus, ben blij dat het gelukt is.

Heb je microsofst downloads al eens geprobeerd? Daar staan links in, die je kunt aanklikken, waardoor je van een hoop ellende wordt verlost. Zo ben ik ook van dat blast Exe virus afgekomen. Laat maar eens via pm weten of het is gelukt.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #323 Gepost op: 31-10-2003, 12:40:50 »
Schop schop
Klop Klop
Dit topic moet wat verder omhoog
anders houden we onze voeten niet droog
bla bla bla
bla bla bla

We moeten hier wat meer posten! Wie neemt welk eten mee? Mijn auto is kapot en ik weet niet offie dan al gemaakt is, misschien toch treinen?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 31-10-2003, 13:08:02 »
Ja, wat willen jullie drinken/eten?

Enne hoe laat zijn de treinmensjes op het station? Mss kunnen dit keer de automensjes eerder komen en dan gaan die mee de treinmensjes ophalen, anders hebben de treinmensjes natuurlijk weer vertraging en kom ik te laat thuis voor de automensjes ::).

Maar als Annuhs auto kapot blijft is Giorgio toch het enige automensje :P. (Toch?)

Oja en willen degenen die dat nog niet gedaan hebben, nog even hun mobiele nummer aan mij pm'en (of desnoods aan iemand anders van de groep als je mij niet vertrouwt of zo)?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #325 Gepost op: 31-10-2003, 13:53:18 »
Minimaal een zes-gangen-diner, Annemieke, met de butler van Pim Fortuyn als bediening. 

Wat ik wil eten? Ik sluit me aan bij de anderen, ik lust bijna alles, alleen geen rabarber-taart. Niet dat je van plan was die te gaan maken, maar ik heb een zeer gemakkelijke smaak, wat dat betreft. Vis met slagroom lijkt me ook niet geslaagd......

Ik stel voor: een lekker vette hap....maar wel zelf maken, dan is het maar 1/3 van de prijs die je zou betalen als je het allemaal haalt bij een friture. Als iedereen meehelpt, is er niet veel werk aan.

Begintijd was toch tussen 12.00 en 13.00 uur? Ik hoop dat er geen werkzaamheden aan het spoor zijn, dat weekend. Ik richt me erop zo dicht mogelijk bij het middaguur in Gouda te zijn. Dat kan dus enkel minuten VOOR 12 zijn, maar ook bijvoorbeeld half 1. Ik ga straks nog even op de reisplanner zoeken, dan zet ik de juiste tijd hier neer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 31-10-2003, 14:06:32 »
Vis met slagroom lijkt me ook niet geslaagd......
lol, nou, is hartstikke geslaagd hoor, als je een melig feestje wilt hebben... ::) ;D

Ik stel voor: een lekker vette hap....maar wel zelf maken, dan is het maar 1/3 van de prijs die je zou betalen als je het allemaal haalt bij een friture.
we hebben alleen geen frituurpan... ::) Het 'avondeten' zal wel (weer) soep met broodjes knakworst worden, das toch ook goed? Eik is meer de vraag wat voor drinken ik moet kopen...

Ok je mogelijke aankomsttijden hoor ik dan wel Jos. Waar zijn jullie voor: moeten eerst de automensjes aankomen of eerst de treinmensjes? Degenen die als eerste aankomen mogen dan dus wel maar zeer zeer weinig vertraging hebben... ::) (Of ik laat Anne-Marie thuis om de automensjes binnen te laten als ik de treinmensjes op ga halen :P)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #327 Gepost op: 31-10-2003, 14:14:43 »
We dreigen gewoon het sinterklaasfeest op het perron van het station Gouda te laten plaatsvinden, als de NS weer werkzaamheden plant in dat weekend.

Ook wat drinken betreft, vind ik alles prima. En dat eten: perfect!

Overigens zegt de reisplanner dat ik op zondag 23 november om 11.54 in Gouda kan zijn. Als die kl%$%^&)te NS dan tenminste niets plant, hetgeen nu nog niet op te roepen is.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 31-10-2003, 16:49:45 »
Ik neem aan (mensen zijn ervoor aan het denken) dat m'n auto tegen die tijd gemaakt is. Ik gok dat het handig is als wij eerder aankomen, maar je weet maar nooit. Zaterdag moest een volleybalteam naar Sliedrecht vanuit Tilburg, normaal 1 uur, nu 4 uur... je weet maar nooit dus. Ennuh...

ik neem de knakworstjes mee!!!

Annemieke: heb je wel een oven? Dan kan je namelijk afbakstokbroden daarin gooien.

Ik lust ook geen rabarbertaart (sowieso geen taart ::) ) en ik lust geen vis :P .
We hebben trouwens ook de nieuwe kaasknaks, iemand geinteresseerd? Of willen jullie magere knaks, gewone of wat?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #329 Gepost op: 31-10-2003, 18:02:17 »
Annuh, heb je die kaasknaks ook met stippeltjes? DIE lust ik wel!

Ik ben best bereid 1 van de Limburgse lekkernijen mee naar Gouda te slepen, maar dat valt buiten de mee te nemen artikelen, gaat dit hier alleen over het eten, of ook over het snoepgoed? Indien ook het laatste, dan kijk ik of ik alvast iets kan inkopen. Amandelstaaf, is dat iets wat jullie lusten? Ik wel, hoor!

Annuh, had je nu maar zo'n Flintstone-auto, die hebben NOOIT een reparatie nodig ;D ;D

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #330 Gepost op: 31-10-2003, 18:03:36 »
Hoelaat moeten ik komen?? of moet ik niet mee ophalen??

Moet ik een frituurpan meenemen??? ;D

Ik hoor wel wat ik mee moet. Ik hoop dat een surprise mee mag??
Eindelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #331 Gepost op: 31-10-2003, 18:05:01 »
Dat laatste is je entreebewijs, anders kom je Gouda niet eens binnen............ ;D ;D

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #332 Gepost op: 31-10-2003, 18:07:06 »
Ok knutselen dan maar. Moet er een frituur mee??
Eindelijk...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 31-10-2003, 18:10:32 »
Ok knutselen dan maar. Moet er een frituur mee??

;D graag ;D

Ik weet al wat ik ga maken!!! En m'n gedicht is ook bijna af!! Ik ben goed bezig of ziek... of tijd teveel ofzo...
Ik heb er echt superveel zin in ;D

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #334 Gepost op: 31-10-2003, 18:11:59 »
I zal de frituur mee proberen te krijgen. Jullie horen het optijd. En anders is er toch een snackbar. Als iedereen meebetaald valt dat wel mee hoor. Tis maar een eenmalige uitgave.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 18:16:03 door giorgio »
Eindelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #335 Gepost op: 31-10-2003, 18:16:52 »
Als bijna iedereen op het station aankomt kan ik misschien nog ff spioneren :-X

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #336 Gepost op: 31-10-2003, 18:17:23 »
Drinken: om het gemakkelijk te maken: bij de concurrent van de werkgever van Annuh (ex-werkgever??) hebben ze van die smalle blikjes cola, cola light, up-drink, sinas, cassis. Hoef je tenminste niet terug te brengen naar de winkel, kun je zo in de blik-bak kwijt. Moet je er natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, anders kun je de genoemde dranksoorten beter per anderhalve literfles kopen, van mij mag dat het huismerk zijn.

Er ZIJN bierdrinkers in het gezelschap, maar ook liefhebbers van een wijntje? Ik denk dat je met dat laatste zal blijven zitten, tenzij jezelf, een paar aangebroken flessen gaat leegtutteren....

Zoals met het eten: IK pas me weer eens aan, wat er niet is, kan ik immers ook niet opdrinken he?

Giorgio: als je een frituurpan mee KAN  nemen, en er is nu nog niemand die dat heeft gedaan: even afwachten OF iemand een gefrituurde snack wil, anders zijn bijvoorbeeld frikandellen voor de magnetron een goed, lekker, en niet te vet alternatief. Iemand liefhebber daarvan? Ik kan ze moeilijk vanuit Maastricht meenemen, iemand uit de buurt misschien?

Als bijna iedereen op het station aankomt kan ik misschien nog ff spioneren :-X
Frutselaar..........In je hok ;D ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 31-10-2003, 18:19:05 door bodejosm43 »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 31-10-2003, 18:24:09 »
Ik BOB wel... voor mij alleen fris dus. En ik lust geen cola... beetje lastig ;) We moeten niet vergeten voor Jus ofzo te zorgen voor degenen die liever iets zonder prik willen drinken.
Ik heb trouwens ook liever niet al te dronken mensen in m'n auto terug... dus jullie zijn gewaarschuwd ;) . Sjors, ik heb van jou een foto gezien... zo dus niet ;) .

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #338 Gepost op: 31-10-2003, 18:37:37 »
Welke Sjors? Daar heb je hele kuddes van, hoor.......zelfs in Gouda.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 31-10-2003, 18:39:31 »
Welke Sjors? Daar heb je hele kuddes van, hoor.......zelfs in Gouda.

Intikker... die rijdt met me mee... die jongens uit Gouda niet hoor ::) ;)