Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67145 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #400 Gepost op: 6-11-2003, 13:56:51 »
Jos
Postbode is mijn beroep (maar GEEN TPG)
45 jaar is mijn leeftijd
reizen is een grote liefhebberij van mij, alsmede videofilmen/digitale fotografie, computeren.
Ik houd van mensen die eerlijk zijn, mensen die verder kijken dan hun neus lang is, ik houd van een goed gesprek, als het maar niet over het weer gaat.
Ik heb ee gruwelijke hekel aan kortzichtigheid, racisme, egoïsme.

1 ding hoef ik niet te vertellen: de reden dat ik hier op deze site kwam: wie is de mol.

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #401 Gepost op: 6-11-2003, 17:00:55 »
Ok laat ik het er nu maar op houden dat Elmar er ook over kan liegen dat ie graag nog wat info zou zien ::), mensen zeg liever niet zulke dingen want iedereen weet dat bepaalde personen bepaalde personen toch wel kennen en zo kun je dan toch alweer een paar mensjes van het lijstje afstrepen zeg maar... ::)

Magoed, ik hoef toch niks over mezelf te vertellen, dat doe ik al veel te vaak :P, kijk maar in mn profiel en in de bar enzo...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #402 Gepost op: 6-11-2003, 17:08:02 »
Ik was het dus ook eerst niet van plan. Er is dus een compleet topic voor gemaakt, om dit soort zaken juist bij elkaar te houden.

Het EEEEEEEEEEEnige raadsel dat er voor mij nog is: wil je voor iedereen nog eens uitleggen hoe die e tot stand is gekomen? IK weet het nog steeds niet

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 6-11-2003, 17:17:22 »
en dat vertel ik ook niet 8) :P

kheb t wel aan 2 forummers verteld... (die dus gezworen hebben t nie door te vertellen :p) en eentje daarvan is geloof ik al heel lang nie meer opt forum geweest...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #404 Gepost op: 6-11-2003, 17:17:31 »

Postbode is mijn beroep (maar GEEN TPG)

Waar dan?  ???
Gewoon zomaar een tussendoorvraagje...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #405 Gepost op: 6-11-2003, 18:36:12 »
Intikker, ik vind het best leuk, dat ik van Annuh al een racebaan krijg (waar ze die voor 4 euro uit heeft weten te halen, mag Joost weten, ik vind het razend knap), maar dat ook jij een surprise voor mij gaat maken, nee waar heb ik dat aan verdiend? Teveel van het goede :-[

Ik werk niet bij de TPG, maar bij een plaatselijke postdienst in Maastricht. We doen in feite hetzelfde werk. Alleen: wij hebben dezelfde hoeveelheid post, gespreid over een grotere wijk. Dus het lijkt dat we minder doen.

Degene waar ik een surprise voor mag maken, kan gerust zijn. Die persoon zal zich die 23e november nog zeer lang heugen. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Alles wordt voor het nageslacht vastgelegd, bovendien.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 6-11-2003, 18:49:34 »
Ik heb 'n PM ontvangen vanuit Spanje met 'n verzoek van Sinterklaas himself. Aangezien hij en z'n pieten druk bezig zijn met orginele cadeaus voor dit jaar in te kopen, zou hij graag willen weten wie van jullie in 't bezit is van 'n DVD-speler. Ja, de Sint gaat ook met z'n tijd mee en wil graag weten wie hij 'n mooie Sinterklaas-DVD in de schoen kan doen dit jaar.  :) ;)

Dus als alle deelnemers aan de Sinterklaasmeeting hier fijn effe neerzetten of ze 'n DVD-speler bezitten, dan zorg ik dat die info doorgestuurd wordt naar Spanje.  8)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 6-11-2003, 18:52:07 »
Ik heb 'n PM ontvangen vanuit Spanje met 'n verzoek van Sinterklaas himself.

Had hij de titel "erkend insider"?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #408 Gepost op: 6-11-2003, 18:57:25 »
Ik heb er inmiddels DRIE. Maar ik ben niet inhalig. Ik zeg gewoon dat ik er maar 1 heb, lijkt me wel zo sportief.

Ik heb een losse, aangesloten op de TV, eentje in mijn computer, en pas kreeg ik er een kado bij mijn Telecom-provider (let wel: ECHT kado, ik betaal namelijk geen idioot hoge abonnementskosten).

Han, moet er een tegenprestatie geleverd worden, zoals EXTRA BRAAF zijn?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 6-11-2003, 19:06:01 »
Ik heb geen dvd-speler, maar wel op de computer en bij vrienden de mogelijkheid om dvd's te bekijken...

edit: HELP!! opeens een totaal ander forum?! :s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 6-11-2003, 19:17:44 »
Had hij de titel "erkend insider"?

Zelfs "erkend Sintsider".  ;D

Han, moet er een tegenprestatie geleverd worden, zoals EXTRA BRAAF zijn?

Sinterklaas zei dat jullie vooral heel lief tegen mij moesten zijn en op mij moesten stemmen bij de CSC. Dan krijgen jullie zeker die mooie Sint-DVD. ;D

edit: HELP!! opeens een totaal ander forum?! :s

Uhh, ander forum?  ???

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #411 Gepost op: 6-11-2003, 19:48:00 »
Ik heb twee DVD-spelers in mijn pc zitten (één ervan is namelijk een brander).
En zeer binnenkort (kan nog wel een paar maanden duren) zal ik ook in het bezit zijn van een losse...

Ik weet niet waar de info voor nodig is, maar goed... Nu weet je het...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 6-11-2003, 19:52:21 »
Sinterklaas zei dat jullie vooral heel lief tegen mij moesten zijn en op mij moesten stemmen bij de CSC
Dan krijgen jullie zeker die mooie Sint-DVD.
en dan nog roepen dat je niet kunt dichten...! :D

Uhh, ander forum?  ???
ja er was iets raars, maar het is al weg, ik weet niet waar het aan ligt maarja maakt niet uit...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #413 Gepost op: 6-11-2003, 20:05:43 »

Het EEEEEEEEEEEnige raadsel dat er voor mij nog is: wil je voor iedereen nog eens uitleggen hoe die e tot stand is gekomen? IK weet het nog steeds niet

E.....het grote mysterie. Het was nog wel zo'n mooie orginele nickname 'E' (en de kortste), ik geloof dat het iets te maken had met een vroegere nickname die hiermee begon. (Eendje? Eendenlover?  ??? ). Ik heb er zelf enkele theorieën maar ik kom er niet achter. Een waar mysterie (zelfs nog groter dan Kwurgh)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 6-11-2003, 20:18:38 »
Een waar mysterie (zelfs nog groter dan Kwurgh)
haha, jahaaa en dat is natuurlijk ook het coole eraan, zoals jij consequent blijft in jezelf geheim houden zo hou ik mijn nick geheim... 8) En nee, je geopperde woorden kloppen niet, maar ik ben stiekem wel benieuwd naar die 'theorieen' eik...! :D (doet me ook wel ergens aan denken, he *? :p)

Maar Chriz, als jij eens naar een meeting wilt komen, dan wil ik het 'mysterie' achter mn nick wel onthullen hoor... ::) :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #415 Gepost op: 6-11-2003, 20:33:04 »
Volgens mij is Chriz eigenlijk stiekem Margriet Hermans. Nou, een jaartje of wat geleden zag die er niet uit, maar Margriet Chriz, het valt nu toch wel mee?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 6-11-2003, 21:57:00 »
Ik heb nog niks gezien van:

*Jos (Bodejosm43)
*Daan (D*A*A*N)
*Lennard (Malcolm)
*Floor (Floortje)
*Anne-marie (@miesh)
*Hendrik-Jan (Compuart)
*Annemieke
*Sjors (Giorgio)

En daar zit degene voor wie ik een surprise moet maken nog bij  :-\

m.a.w. Elmar hoeft niets voor mij te maken.

Ik heb 'n PM ontvangen vanuit Spanje met 'n verzoek van Sinterklaas himself. Aangezien hij en z'n pieten druk bezig zijn met orginele cadeaus voor dit jaar in te kopen, zou hij graag willen weten wie van jullie in 't bezit is van 'n DVD-speler. Ja, de Sint gaat ook met z'n tijd mee en wil graag weten wie hij 'n mooie Sinterklaas-DVD in de schoen kan doen dit jaar.  :) ;)

Dus als alle deelnemers aan de Sinterklaasmeeting hier fijn effe neerzetten of ze 'n DVD-speler bezitten, dan zorg ik dat die info doorgestuurd wordt naar Spanje.  8)

Ik wil ook een PM van Sinterklaas!! En ik heb een DVD-speler. Heeft de Sint m'n verlanglijstje al gekregen?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #417 Gepost op: 7-11-2003, 10:57:33 »
aan Han & Sint:
Ik heb een dvdspeler.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #418 Gepost op: 7-11-2003, 10:58:41 »
Volgens mij is Chriz eigenlijk stiekem Margriet Hermans. Nou, een jaartje of wat geleden zag die er niet uit, maar Margriet Chriz, het valt nu toch wel mee?

Oi, wat een zware belediging. Ik hoop dat de Sint je zwaar zal straffen. *Jos in de zak naar Spanje, ole ole ole!* Wie Jos heeft, schrijft maar een lekker gemeen gedicht en voor surprise-ideeën: Een bak met stroop en daarin allemaal kleine veertjes en onderop het cadeau. Na afloop wil ik dan de foto met Jos erop wel zien.  ;D  :P  :P (grapje Jos, blame yourself!)

@Annemiek: Ik ga straks naar een meeting 'school', ga je het nu vertellen dan?

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #419 Gepost op: 7-11-2003, 10:58:55 »
m.a.w. Elmar hoeft niets voor mij te maken.
Idd, ik hoef niks voor jou te maken... ::)
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...