Zelf verzonnen dat iedereen wat moest zeggen en dan nu zelf pas wat posten.
Nouja, beter laat dan nooit.
Ik ben sjors, 14 jaar en woon in wognum(Noord-Holland). Ik computer veel en heb met Daan (en Lc en Elmar)een internetradio. Verder doe ik mee aan blackawton en ik heb me ingeschreven voor de Planetfanrace. Op tv kijk ik naar WIDM(wat er een tijdje niet is), Expeditie Robinson, Kopspijkers. Ik doe online mee als gids aan Planetrace. IK ga verder iedere vrijdagavond Darten met vrienden. IK moet ook nog iedere doordeweekse dag naar school. OP school vind ik Wiskunde en Natuurkunde leuk. Ik heb als bijbaantje een paar krantjes die ik moet bezorgen.
Wat ik later wil worden weet ik niet. Ik heb een Dvd speler in mijn computer, mijn vader heeft er 1 in zijn computer en heeft een dvd-brander. En we hebben er gewoon eentje op de tv. Ik lul nu een end weg maar al zet ik zelf zo laat iets neer dan wil ik er wat van maken ook. Ik help vele websites, waarvan er nu weinig meer bestaan
. IK heb een moeder en een vader en 2 zusjes. Ik ben zelf samen met Chriz de crew van de CSC en wat ik nu nog ga vertellen is alleen maar flauwekul. Dus zal ik nu maar weer stoppen. Ik zal als ik tijd heb nog wel een foto plaatsen.