Dit bestaat niet: staat er 1 berichtje, wil ik erop reageren, plaatst ik het berichtje, ben ik ineens nummer TIEN.......
Dus het leeft weldegelijk, en het is dus helemaal niet zo gek om daar nu al over te beginnen.
Ja, lekker in de zomer, maar daarvoor had ik dus eigenlijk een bestaand topic (dat van Annemieke) in gedachten. Zo gek is het dus niet om daar nu al aan te denken: ik stond laatst dus bij de wibra (je ontmoet er iedereen, behalve je vrienden....), aan de kassa: stond er ineens een kind te jengelen: Ik wil mijn schoen zetten (in Juli, dus).Kind had strooigoed in het rek zien liggen.
Maar dat van die meeting (avond of wat dan ook) is dus serieus bedoeld, alleen (ik geef het toe) aan de erg vroege kant. Vandaar ook mijn verzoek tegen oktober in dat bestaande topic van Annemieke te gaan kijken. (was het eigenlijk door Annemieke geopend?), en tot die tijd de aandacht op andere dingen te richten.
1) Waar?
2)Wanneer?
3)Wie?
4)Wat?
Ja, wanneer ongeveer zou je nou een sinterklaasmeeting/surprise-avond houden. In elk geval niet met Pasen, hoewel er op deze site ook een paashaas rond schijnt tw waren.
De reden dat er nu al over wordt gesproken, is dat de tijd dus echt vliegt, we hebben amper drie keer adem gehaald, en de MolFanDag is alweer 3 maanden terug. Dus knipper nog maar eens met je ogen en het is alweer oktober. Zo'n avond kun je echt niet binnen 1 week in elkaar gaan puzzelen, al worden mensen die nu al over sinterklaas beginnen, niet voor vol aangezien (tja....)