Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67171 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #180 Gepost op: 22-10-2003, 17:14:39 »
Verkleed me als hulp-sinterklaas :P

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 22-10-2003, 19:24:19 »
Ja, aangezien Elmar ons hier permanent heeft verlaten, stuurt hij dus geen PM, maar hij komt wel gewoon...
Ik zag Elmar gisteravond nog op de site hier.

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #182 Gepost op: 22-10-2003, 20:33:50 »
Hoi, ik wil wel meedoen, alleen ligt eraan wara het is.
Eindelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #183 Gepost op: 22-10-2003, 22:22:58 »
Wat misschien een overbodige opmerking lijkt, maar dat beslist niet is: realiseer je heel goed, dat deelname niet meer vrijblijvend is, als je je eenmaal hebt opgegeven. Het kost bloed, zweet en tranen om op het laatst een nieuwe groepssamenstelling rond te krijgen, vergeet niet dat de betrokkenen zich tegen die tijd al in de onkosten hebben gestoken, wat betreft een kadootje, en zich misschien al in alle bochten hebben gewrongen om een leuk gedicht in elkaar te zetten.

Voorstel: geen gedichtenmachine van Internet erop loslaten: eigen bedachte gedichten zijn veel leuker. Als het kan, dus niet: de sint heeft zitten bedenken, wat hij Elise de Ruiter (ik noem maar een willekeurige naam ;D ;D) zou gaan schenken.

Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld. Spreekt dat voor zich? Ja, ik hoop dus van wel!

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #184 Gepost op: 22-10-2003, 23:31:35 »
Idd Jos, precies wat je zegt :). Máár niet iedereen is even goed in gedichten maken of kent degene die hij/zij trekt even goed, dus als je maar gewoon je best hebt gedaan (wel minstens 12 regeltjes dus ;)) vinden we dat ook allemaal al hartstikke goed en leuk, dus geen mensen bang maken die denken dat ze niet goed zijn in gedichten maken (dat zal heus nog wel meevallen btw).

Giorgio, het zal ws in Gouda zijn (bij mij thuis). Waar woon jij eigenlijk?? Ik hoop dat je idd helemaal doorhebt wat de opzet is en het net zo leuk vindt als wij allemaal ;) en dan ben je van harte welkom... Wel is het dan mss handig om evt iets meer over jezelf te vertellen (of staat dat al ergens ??? :-[ persoonlijk ken ik je iig niet zo goed... :-[) en als het kan een foto van jezelf ergens neer te zetten (of staat die al ergens...?) zodat we toch een heel klein btje weten wie we kunnen verwachten en wat we als suprise zouden kunnen maken voor je ;).
Voor iedereen geldt natuurlijk dat je altijd sowieso op 'bekijk berichten van dit lid' kunt klikken voor evt inspiratie... ;)

Jos, ik hoor van jou geen protest over de locatie Gouda...? Gaat dat lukken? En jij vond de 30e ook goed he? Zullen we het daar dan maar op houden?? Snel protesteren dus als je dan toch niet kan...!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #185 Gepost op: 23-10-2003, 11:34:56 »
*snel snel*
[size=8]IK KAN DE 30STE DUS NIET[/size]
kwam mijn moeder ietwat laat mee ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 23-10-2003, 12:30:08 »
Hrm, ok, nou, dan staat het vast he:

Zondag 23 november in Gouda

(Het kan dan ook wel in de titel mss... '23 november: Sinterklaasmeeting'...)

Hoe laat??

Btw Daan, ook van dat berichtje krijg ik nogal een deja-vu... ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #187 Gepost op: 23-10-2003, 14:31:35 »
YEP YEP YEP EN YEP.

1: ik kan de 23e
2: ik heb geen probleem met Gouda
3:verander de titel maar naar believen
4: bij voorkeur zo vroeg mogelijk (i.v.m. terugreizen, en de gruwelijk vervelende gewoonte van de NS om in weekenden het reisplezier van hun overgebleven passagiers zoveel mogelijk te vergallen.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #188 Gepost op: 23-10-2003, 16:32:39 »
*doet een gooi naar de tijd

13.00u, hoeven we niet te lunchen (Pepernoten ;D )!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #189 Gepost op: 23-10-2003, 16:47:38 »
Hoe gaan we het doen met eten en drinken. Betalen we allemaal mee aan de (ouders van) Annemieke of doen we het "op z'n Amerikaans"?
Lijkt me verstandig om ook daar op tijd iets over af te spreken.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #190 Gepost op: 23-10-2003, 17:04:10 »
We laten gewoon Annemieke alles betalen 8) :P ::)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #191 Gepost op: 23-10-2003, 17:12:56 »
Deal!  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #192 Gepost op: 23-10-2003, 17:16:43 »
Als ik me niet vergis hebben we dat vorig jaar ook gedaan ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #193 Gepost op: 23-10-2003, 17:20:09 »
Eerder in dit topic heb ik al aangegeven dat ik er voorstander van ben om iedereen WAT mee te laten brengen, maar we moeten wel afspreken wie wát meeneemt, anders zitten we straks met tien kilo pepernoten, en voor de rest niets. Ik ben er wel voorstander van, degene die de gastvrijheid verleent, hierbuiten te houden. Want het beschikbaar stellen van ruimte op zichzelf, dat vind ik al een bijdrage.

Het is natuurlijk niet handig om met gevulde flessen te gaan slepen.
Daarom: misschien is het toch handig om een boodschappenlijstje op te stellen (laat het zoeken van de juiste chocolade letter bij de juiste persoon maar aan Annemieke over, die heeft daar een neus voor.......). ;D :D

Voor en na de spullen in huis halen scheelt de stress van het op het laatst op stap te moeten gaan. Het totaalbedrag delen we door het aantal aanwezigen  minus Annemieke. (Lees voor Annemieke de persoon waar de meeting daadwerkelijk gehouden wordt). Iemand bezwaren tegen het vrijhouden van de gastvrouw/gastheer?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 23-10-2003, 17:20:14 »
YEP YEP YEP EN YEP.

1: ik kan de 23e
2: ik heb geen probleem met Gouda
mooi zo Jos! :D

Ik heb t ff opgezocht, jouw absoluut geziene laatste trein gaat om 22:39 ::), maar dan ben je dus wel errug laat thuis... en voor Malc geldt dat als hij geen slaap nodig heeft, hij uiterlijk nog om 23:13 de trein mag hebben. Maargoed dit is alleen maar ff voor de duidelijkheid, we gaan het zeker niet zo laat maken - en ik bedenk me opeens dat ik zelf ook nog terug naar Nijmegen moet...! :o

Annuh, ik vind 12 uur eik ook wel goed om te beginnen... zo vroeg mogelijk, toch? Moeten jullie alleen wel vroeg op :P.

Sterretje&Sjors: yeah sure... dan krijgen jullie niet zo heel veel pepernootjes hoor :P. Ik vind het wel leuk als iedereen iets meeneemt, anders moeten jullie weer gaan betalen en dat staat ook zo officieel enzo... Maar ja zo nauw komt t niet...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 23-10-2003, 17:22:17 »
Het totaalbedrag delen we door het aantal aanwezigen  minus Annemieke. (Lees voor Annemieke de persoon waar de meeting daadwerkelijk gehouden wordt). Iemand bezwaren tegen het vrijhouden van de gastvrouw/gastheer?
oh, dat hoeft van mij echt niet hoor! Als ik nou voor het drinken zorg en jullie voor de rest of zo? Dat valt toch best mee te nemen, zeker in de auto...?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #196 Gepost op: 23-10-2003, 17:30:40 »

en voor Malc geldt dat als hij geen slaap nodig heeft, hij uiterlijk nog om 23:13 de trein mag hebben.
Voor eens en voor altijd: Malcolm HEEFT geen slaap nodig, kijk maar eens naar de tijden waarop doorgaans zijn berichten op het forum verschijnen.

Ik snap ook niet hou hij dat volhoudt ;D ;D ;D ::) ::) ::)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #197 Gepost op: 23-10-2003, 17:33:32 »
oh, dat hoeft van mij echt niet hoor! Als ik nou voor het drinken zorg en jullie voor de rest of zo? Dat valt toch best mee te nemen, zeker in de auto...?

Als regeltante Annemieke dan even een boodschappenlijstje opstelt... Dan kunnen we de boodschappen onderverdelen en zo voorts...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 23-10-2003, 17:36:52 »
Als regeltante Annemieke
;D zo sta ik bij jp ook bekend ja ;)

Ligt eraan wat jullie willen drinken/eten he... en van hoe laat tot hoe laat jullie hier zijn... Iig heel veel strooigoed! En persoonlijk ben ik erg fan van gevulde speculaas...

Vorig jaar heeft mn moeder nog soep met broodjes voor ons gemaakt maar ja nu zijn er nog meer mensen dus ik weet niet of ze daar zin in heeft. Kweet eik niet eens of ze dan thuis is...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #199 Gepost op: 23-10-2003, 17:43:00 »

Vorig jaar heeft mn moeder nog soep met broodjes voor ons gemaakt maar ja nu zijn er nog meer mensen dus ik weet niet of ze daar zin in heeft. Kweet eik niet eens of ze dan thuis is...
Is daar dan nog wat van over, Annemieke? Dan hoef ik geen soep, ik heb liever verse........

Amandelstaven, suikerbeesten, mandarijnen, gevulde speculaas, chocolade letters (PS: Annemieke: ik wil graag de letter W, zit de meeste chocola aan. Intikker heeft dan pech met zijn I) Marsepein. Geef even aan wat hier nog ontbreekt.