Idd Jos, precies wat je zegt
. Máár niet iedereen is even goed in gedichten maken of kent degene die hij/zij trekt even goed, dus als je maar gewoon je best hebt gedaan (wel minstens 12 regeltjes dus
) vinden we dat ook allemaal al hartstikke goed en leuk, dus geen mensen bang maken die denken dat ze niet goed zijn in gedichten maken (dat zal heus nog wel meevallen btw).
Giorgio, het zal ws in Gouda zijn (bij mij thuis). Waar woon jij eigenlijk?? Ik hoop dat je idd helemaal doorhebt wat de opzet is en het net zo leuk vindt als wij allemaal
en dan ben je van harte welkom... Wel is het dan mss handig om evt iets meer over jezelf te vertellen (of staat dat al ergens
persoonlijk ken ik je iig niet zo goed...
) en als het kan een foto van jezelf ergens neer te zetten (of staat die al ergens...?) zodat we toch een heel klein btje weten wie we kunnen verwachten en wat we als suprise zouden kunnen maken voor je
.
Voor iedereen geldt natuurlijk dat je altijd sowieso op 'bekijk berichten van dit lid' kunt klikken voor evt inspiratie...
Jos, ik hoor van jou geen protest over de locatie Gouda...? Gaat dat lukken? En jij vond de 30e ook goed he? Zullen we het daar dan maar op houden?? Snel protesteren dus als je dan toch niet kan...!!