Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67197 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #200 Gepost op: 23-10-2003, 17:47:03 »
(PS: Annemieke: ik wil graag de letter W, zit de meeste chocola aan. Intikker heeft dan pech met zijn I)
Dat is niet waar, ze maken de letter I veel dikker dan de W en dus zit er weer evenveel chocolade in... heb ik geloof ik ooit bij Willem Wever gezien...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #201 Gepost op: 23-10-2003, 17:47:50 »
Is daar dan nog wat van over, Annemieke? Dan hoef ik geen soep, ik heb liever verse........

Amandelstaven, suikerbeesten, mandarijnen, gevulde speculaas, chocolade letters (PS: Annemieke: ik wil graag de letter W, zit de meeste chocola aan. Intikker heeft dan pech met zijn I) Marsepein. Geef even aan wat hier nog ontbreekt.

Duh... Ik wil natuurlijk wel de I, de N, de T, de I, de K, nog een K, de E en ook nog de R...  :P

Maar volgens mij missen we de pepernoten nog op het lijstje. En de schuimpjes. Verder weet ik het niet.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #202 Gepost op: 23-10-2003, 17:49:27 »
Als ik alleen maar snoepgoed moet eten ben ik weer snel weg hoor... ::)

:P

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #203 Gepost op: 23-10-2003, 17:54:11 »
Ik klop wel ff hard op de deur, is het soort Sinterklaas

(wel Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht zingen he)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #204 Gepost op: 23-10-2003, 17:58:16 »
Moet je dan ook wel binnenkomen he :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #205 Gepost op: 23-10-2003, 18:13:17 »
En je dikke boek meenemen, waar alles in staat wat wij dit jaar hebben uitgespookt.
Als ik alleen maar snoepgoed moet eten ben ik weer snel weg hoor... ::):P
Annemieke zei toch al dat haar moeder nog soep van vorig jaar over heeft? Even in de magnetron, en klaar is kees (de soep, bedoel ik).

Waar had jij dan aan gedacht, Daan? Bitterballen, kipknotsen en dergelijke? We geven je wel vijf gulden, kun je ze gaan halen bij de dichtstbijzijnde frituur........
« Laatst bewerkt op: 23-10-2003, 18:16:53 door bodejosm43 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #206 Gepost op: 23-10-2003, 18:21:58 »
nou eigenlijk.. euh... gewoon eten ;)

Want ik ben (in tegenstelling tot de meeste van mijn leeftijdsgenoten) niet  zo'n snoeper...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #207 Gepost op: 23-10-2003, 18:25:34 »
...zegt de jongen die gebak als ontbijt neemt...  ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #208 Gepost op: 23-10-2003, 18:26:05 »
Annemieke? Even toevoegen aan je lijstje: 1 portie gewoon eten voor Daan. Enige voorkeur?

Trouwens: ipv 5 gulden mag je ook wel € 2,27 hebben als jou dat beter uitkomt.

PS: wat krijg je nu nog voor vier euro? Een paar geruite schoenveters misschien.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #209 Gepost op: 23-10-2003, 18:30:42 »
...zegt de jongen die gebak als ontbijt neemt...  ::)
Ik wist dat ik dat hier niet had moeten neerzetten... je eet ooit 1 keer vlaai als ontbijt brunch... en je wordt er de rest van je leven mee geteisterd...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #210 Gepost op: 23-10-2003, 18:34:20 »
Ja, over 40 jaar zul je ze nog horen op de hoeken van de straat: psst, is dat niet die man die als jongen vlaai at als ontbijt brunch

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #211 Gepost op: 23-10-2003, 18:38:43 »
En dan heb ik eindelijk de wereldbefaamde Chriz eens gezien, want die stond op de hoek van de straat :P

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #212 Gepost op: 23-10-2003, 18:52:49 »
(hahahahaha, ik lig hier zo dubbel dat mn vader denkt dat ik een mail aan het lezen ben van die vriend om wie ik altijd zo dubbel lig... ;D)

Maargoed, supergrappig dat wel, maar straks moeten sommige mensen ws wel errug veel gaan doorscrollen... :-X (ff blijf-ontopic-agentje spelen... ::))

Jos: de chocoladeletters e.d. lijken me iets voor in de surprise (dat is nou bijv mooi iets onder de 4 euro ::)), niet iets dat je ter plekke op gaat eten. Ik dacht meer aan broodjes... En knakworstjes net als vorig jaar lijken me dan ook wel handig, alleen moeten we dan iets anders verzinnen voor Malc en evt andere vegetariërs...

Oja btw ik ben er net achter gekomen dat ik op 21 nov 's avonds (laat) een verjaardag in Nijmegen heb, en zaterdag de 22e een verjaardag in Heerlen, dus tussendoor kom ik niet meer thuis om boodschappen te doen... Ik zou wel weer mn ouders lief aan kunnen kijken en/of de week ervoor alvast wat drinken enzo inslaan, maar het wordt toch lastig. Ik zal wel proberen die zaterdag nog thuis te komen zodat ik niet straks vertraging heb en zelf ergens tussen Heerlen en Gouda sta terwijl jullie hier al staan te wachten... ::)

LC, als je echt even zou willen en kunnen langskomen mag dat best hoor! Is toch alleen maar gezellig? Dan geef ik jou ook wel ff mn adres... Als iedereen t drmee eens is natuurlijk, en jij dat ook enigszins serieus van plan was... Maar ja het lijkt me niet dat je er de hele tijd bij gaat zitten als je zelf niet mee hebt gedaan... ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #213 Gepost op: 23-10-2003, 18:59:39 »
(hahahahaha, ik lig hier zo dubbel dat mn vader denkt dat ik een mail aan het lezen ben van die vriend om wie ik altijd zo dubbel lig... ;D)
Dan zijnn we wel heeeel erg grappig bezig als het zo grappig is :P

Citaat
Maargoed, supergrappig dat wel, maar straks moeten sommige mensen ws wel errug veel gaan doorscrollen... :-X (ff blijf-ontopic-agentje spelen... ::))

Jos: de chocoladeletters e.d. lijken me iets voor in de surprise (dat is nou bijv mooi iets onder de 4 euro ::)), niet iets dat je ter plekke op gaat eten. Ik dacht meer aan broodjes... En knakworstjes net als vorig jaar lijken me dan ook wel handig, alleen moeten we dan iets anders verzinnen voor Malc en evt andere vegetariërs...
Dat zei ik toch!! Normaaaaal eten :P

Citaat
Ik zal wel proberen die zaterdag nog thuis te komen zodat ik niet straks vertraging heb en zelf ergens tussen Heerlen en Gouda sta terwijl jullie hier al staan te wachten... ::)
Deja vu :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #214 Gepost op: 23-10-2003, 19:17:40 »
Ik zal wel proberen die zaterdag nog thuis te komen zodat ik niet straks vertraging heb en zelf ergens tussen Heerlen en Gouda sta terwijl jullie hier al staan te wachten... ::)
Ja, lijkt me verschrikkelijk handig als de gastvrouw zelf aanwezig is. Staat zo slordig, als wij alvast beginnen, en jij om half drie komt aanzetten omdat de trein weer eens zo nodig vertraging moest hebben. Staan wij op het punt naar huis te gaan, komt Annemieke ook nog eens een kijkje nemen.......... ;D

En over dat scrollen: daar hebben we tegenwoordig toch dat wieltje voor (scroll-muis noemen ze dat.....)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #215 Gepost op: 23-10-2003, 19:17:40 »

LC, als je echt even zou willen en kunnen langskomen mag dat best hoor! Is toch alleen maar gezellig? Dan geef ik jou ook wel ff mn adres... Als iedereen t drmee eens is natuurlijk, en jij dat ook enigszins serieus van plan was... Maar ja het lijkt me niet dat je er de hele tijd bij gaat zitten als je zelf niet mee hebt gedaan... ::)

Was nie serieus :P . En om nog een suprise te maken heb ik nie echt zin in want moet ook nog voor familie hier en in gedichten komt er ook niks uit.

P.s Zet ff net zoals vorig jaar de gedichten op internet na de Sinterklaas-Meetting, is altijd leuk om te lezen.

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #216 Gepost op: 23-10-2003, 19:26:00 »
Was nie serieus :P . En om nog een suprise te maken heb ik nie echt zin in want moet ook nog voor familie hier en in gedichten komt er ook niks uit.

P.s Zet ff net zoals vorig jaar de gedichten op internet na de Sinterklaas-Meetting, is altijd leuk om te lezen.

en leuk om te kopieëren
Eindelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #217 Gepost op: 23-10-2003, 19:28:11 »
Die Gedichten?

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #218 Gepost op: 23-10-2003, 19:30:52 »
Ja die gedichten die dan gemaakt zijn ja. Zelf op een surprise plakken voor je moeder ???
We zetten er wel allemaal copyright op.
Eindelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #219 Gepost op: 23-10-2003, 19:33:44 »
Gewoon lekker overtypen en hier zetten, en wel foto's maken he