Ik doe 100%mee
pm dan even Giorgio!! naar welk mailadres je lootje moet en welke naam er op dat lootje moet...
Ik zat net al helemaal onwijs in de stress, want internet deed het helemaal niet meer
, kabeltje losgeschoten met stofzuigen ofzo
, iig, na veel gefrutsel met kabeltjes deed enkel en alleen mijn email het
en alle andere sites niet... dus ik jullie al mailen van help ik kan niet op het forum enzow... maar nu dus thank God opeens wel
!
Anne-Marie, ik wacht dan wel even op je tot vanmiddag...
En jij bent dan de laatste die er nog bij mag. Als jij alleen zaterdag kunt komen (waar wel wat in zit) ga ik gewoon een week later naar die vriendin, want het komt me sowieso al heel slecht uit voor me om vrijdagavond n verjaardag in Nijmegen te hebben, zaterdag in Heerlen, en dan met al mn spullen én surprise
door naar Gouda... Ze wist toch nog niet zeker wanneer ze het ging vieren en of ze het eik wel ging vieren... dus dan had ze daar maar duidelijker over moeten zijn.
Nouja, laat het iig zo snel mogelijk weten, je kunt ook altijd bellen of smsen...
Giorgio, ik wacht nog op een priveberichtje van je... En wees plz zo vriendelijk om een foto en/of wat info over jezelf neer te zetten... (ik blijf zeuren hoor
) Zeker als je met de trein komt moeten we toch weten wie we van het station moeten halen he
.
Oja BlackMollie, jammer dat je niet meedoet! Had ik echt leuk gevonden... Maar mss kun je, net als Debbie vorig jaar, doen: een lang gedicht maken met voor iedereen 2 of 4 regeltjes...