Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67221 keer)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #260 Gepost op: 25-10-2003, 11:18:20 »
Ik doe 100%mee
Eindelijk...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #261 Gepost op: 25-10-2003, 11:23:11 »
Het zou een beetje lullig zijn als maar 50%  van je mee zou doen he ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #262 Gepost op: 25-10-2003, 12:00:06 »
Ik doe 100%mee
pm dan even Giorgio!! naar welk mailadres je lootje moet en welke naam er op dat lootje moet... ::)

Ik zat net al helemaal onwijs in de stress, want internet deed het helemaal niet meer ::), kabeltje losgeschoten met stofzuigen ofzo ???, iig, na veel gefrutsel met kabeltjes deed enkel en alleen mijn email het ??? en alle andere sites niet... dus ik jullie al mailen van help ik kan niet op het forum enzow... maar nu dus thank God opeens wel :D!

Anne-Marie, ik wacht dan wel even op je tot vanmiddag... ::) En jij bent dan de laatste die er nog bij mag. Als jij alleen zaterdag kunt komen (waar wel wat in zit) ga ik gewoon een week later naar die vriendin, want het komt me sowieso al heel slecht uit voor me om vrijdagavond n verjaardag in Nijmegen te hebben, zaterdag in Heerlen, en dan met al mn spullen én surprise ;) door naar Gouda... Ze wist toch nog niet zeker wanneer ze het ging vieren en of ze het eik wel ging vieren... dus dan had ze daar maar duidelijker over moeten zijn.
Nouja, laat het iig zo snel mogelijk weten, je kunt ook altijd bellen of smsen...

Giorgio, ik wacht nog op een priveberichtje van je... En wees plz zo vriendelijk om een foto en/of wat info over jezelf neer te zetten... (ik blijf zeuren hoor ;)) Zeker als je met de trein komt moeten we toch weten wie we van het station moeten halen he ::).

Oja BlackMollie, jammer dat je niet meedoet! Had ik echt leuk gevonden... Maar mss kun je, net als Debbie vorig jaar, doen: een lang gedicht maken met voor iedereen 2 of 4 regeltjes...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 25-10-2003, 13:11:47 »
Ok ff op mezelf reageren... Giorgio doet dus ook definitief mee:

• Jos
  • Daan
  • Anne
  • Malcolm
  • Floor
  • Elmar
  • Intikker
  • Compuart
  • Annemieke
  • Giorgio

We zijn met 10! :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #264 Gepost op: 25-10-2003, 13:22:13 »
en Anne-Marie doet ook mee!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #265 Gepost op: 25-10-2003, 13:28:03 »

Anne-Marie, ik wacht dan wel even op je tot vanmiddag... ::) En jij bent dan de laatste die er nog bij mag. Als jij alleen zaterdag kunt komen (waar wel wat in zit) ga ik gewoon een week later naar die vriendin, want het komt me sowieso al heel slecht uit voor me om vrijdagavond n verjaardag in Nijmegen te hebben, zaterdag in Heerlen, en dan met al mn spullen én surprise ;) door naar Gouda... Ze wist toch nog niet zeker wanneer ze het ging vieren en of ze het eik wel ging vieren... dus dan had ze daar maar duidelijker over moeten zijn.
Hehe okeej... das aardig van jouu.. ;) Welke vriendin..? Fieneke offe...?

Maarrehm.... ik kom..! :D :) Mn ouders betalen (deel van 't) treingeld... (mn moeder heeft 't toegezegd iig.. of mn vader dat leuk vind..? ;D ) en ik kan dus zaterdag al komen.....  anders had ik ws niet gemogen en was't nou ook niet super de moeite... dus.. joepiej... ;) [[sommigen van jullie zitten nu zeker verschrikt achter de comp.. ooh help.. Anne-Marie komt... :o ;P ]]
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 25-10-2003, 13:44:12 »
en Anne-Marie doet ook mee!
ik kom..! :D :)
jeeeej YES YES :D :D vink echt heel leuk!!
Ik dacht al toen ik op huiskamer klikte en geen nieuwe pm's zag en wel laatste bericht in sinttopic van jou, zo van owww dus toch niet... maar toch wel! :D Ik stuur je lootje dan wel gewoon naar je normale emailadres he...

Welke vriendin..? Fieneke offe...?
nee, Lieveke... die heeft dan maar pech, moet maar weekje wachten ofzo ;).

[[sommigen van jullie zitten nu zeker verschrikt achter de comp.. ooh help.. Anne-Marie komt... :o ;P ]]
hahaha ja wie weet... :P maar ik iig niet hoor ;) ik zit blij achter mijn comp :)

Dan ga ik dus nu de namen invullen!! Inschrijving gesloten. ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #267 Gepost op: 25-10-2003, 13:45:20 »
Slotje... op de inschrijving ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #268 Gepost op: 25-10-2003, 13:48:38 »
jeeeej YES YES :D :D vink echt heel leuk!!
Ik dacht al toen ik op huiskamer klikte en geen nieuwe pm's zag en wel laatste bericht in sinttopic van jou, zo van owww dus toch niet... maar toch wel! :D Ik stuur je lootje dan wel gewoon naar je normale emailadres he...
hehehe.. :) Ik dacht al... net gepost.. toen zag ik zo die lijst van jou... ::) ;) mn normale emailadres is goed... maar heb ik dan ook nog een nietnormale.? ;)

nee, Lieveke... die heeft dan maar pech, moet maar weekje wachten ofzo ;).
Hehe.. okeej... ;D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #269 Gepost op: 25-10-2003, 13:59:18 »
[[sommigen van jullie zitten nu zeker verschrikt achter de comp.. ooh help.. Anne-Marie komt... :o ;P ]]
Ik heb er teveel moeite voor gedaan om nu zo voor mijn PC te zitten..

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #270 Gepost op: 25-10-2003, 14:01:32 »
Namens annemiek en mij:

Vanhoelaat tot hoelaat(ongeveer) doen we??
Eindelijk...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #271 Gepost op: 25-10-2003, 14:13:42 »
Nou... veel mensen moeten niet al te laat terug zijn (Maandag is een gewone schooldag) dus lekker vroeg beginnen lijkt me

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 25-10-2003, 14:33:16 »
Ja, wat vinden jullie van 12 uur?? Tot een uur of 8 dan (maximaal)...

mn normale emailadres is goed... maar heb ik dan ook nog een nietnormale.? ;)
sja, niet dat ik weet, maar zou toch kunnen he? ;)

Mensen, de mailtjes zijn verstuurd dus vul allemaal snel even een verlanglijstje in (Daan ik zag dat jij het al gedaan had, mooizo, maar ik hoop dat er niet alleen maar dvd's e.d. op staan ::) :P), zodra iedereen zijn/haar lootje heeft verstuurd worden ze onmiddellijk verdeeld!

Oja btw, omdat we 2 deelnemers hebben die Sjors heten ;) heb ik om verwarring te voorkomen maar alleen hun forumnick (Intikker of Giorgio) op hun lootjes gezet. Dan is het tenminste duidelijk wie je straks getrokken hebt.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #273 Gepost op: 25-10-2003, 14:59:20 »
WHAAAAAAHHH!!!!!!

??? Wat doe ik hier nou? Hoe kom ik hier? :P

Ik kom even reageren in het sinterklaastopic omdat ik namelijk ook mee doe (schijnt).
Natuurlijk heb ik er hartstikke veel zin in. Maar ik lees net in een brief van mijn werk dat er op diezelfde datum een feest wordt gegeven vanwege de behaalde resultaten van ons rayon en daar had ik heel graag naar toe gegaan (omdat de feesten van de TPG bekend staan om het gratis bier). Maar ik had al een afspraak dus ik zie jullie allemaal weer op zondag 23 november.

Voor de rest wil ik nog heel graag even weten hoeveel het "cadeau" ongeveer moet kosten...

Mvg. Elmar Nieland
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 25-10-2003, 15:10:34 »
Hey Elmar! Leuk dat je even reageert! :)

Tja, jammer dat je nu dat feest af moet zeggen :-\. Maar niets aan te doen.

Voor de rest wil ik nog heel graag even weten hoeveel het "cadeau" ongeveer moet kosten...
ongeveer 4 euro dacht ik dat we hadden afgesproken... (als iemand het daar niet mee eens is: schreeuw maar! ;))

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #275 Gepost op: 25-10-2003, 15:13:06 »
Mag 5 Euri ook? ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #276 Gepost op: 25-10-2003, 21:02:07 »
Voor 4 euro kun je tegenwoordig amper een postzegel kopen. 5 euro is alweer iets gemakkelijker. Maakt het erg veel uit of het 4 of 5 euro is? Van mij mag het rustig 5 euro zijn, ik ben daarentegen niet afhankelijk van zakgeld zoals Daan, Miesh en Giorgio, dus ik heb makkelijk praten.

Elmar: ik hoorde dat je collega's hier in Maastricht allemaal een Bol-chrysant kado hebben gekregen, ook vanwege de behaalde resultaten in hun rayon.

Je kent het spreekwoord he? Zeg het met bloemen.... (chrysanten staan van oudsher voor ''grafbloemen''.......) ;D ;D :-X
« Laatst bewerkt op: 25-10-2003, 21:04:45 door bodejosm43 »

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #277 Gepost op: 25-10-2003, 21:06:28 »
Ik vind 5 euro goed hoor. IK heb genoeg geld en het is maar een keer dat het uitgegeven moet worden.
Eindelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #278 Gepost op: 25-10-2003, 21:12:59 »
Dat laatste geldt niet voor Annemieke, die had vorig jaar VIJF surprise-avonden/-dagen ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 25-10-2003, 21:16:54 »
Dit jaar ook weer 4 of 5 keer Jos ::) ;)...

Van mij mag het rustig 5 euro zijn, ik ben daarentegen niet afhankelijk van zakgeld zoals Daan, Miesh en Giorgio, dus ik heb makkelijk praten.
of van stufi zoals ik ::) :P.

Neehoor, als jullie liever 5 euro willen uitgeven vind ik dat best goed. :) Jammer dat de chocoladeletters nu nog niet in de aanbieding zijn :P ;).