Drinken: om het gemakkelijk te maken: bij de concurrent van de werkgever van Annuh (ex-werkgever??) hebben ze van die smalle blikjes cola, cola light, up-drink, sinas, cassis. Hoef je tenminste niet terug te brengen naar de winkel, kun je zo in de blik-bak kwijt. Moet je er natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, anders kun je de genoemde dranksoorten beter per anderhalve literfles kopen, van mij mag dat het huismerk zijn.
Er ZIJN bierdrinkers in het gezelschap, maar ook liefhebbers van een wijntje? Ik denk dat je met dat laatste zal blijven zitten, tenzij jezelf, een paar aangebroken flessen gaat leegtutteren....
Zoals met het eten: IK pas me weer eens aan, wat er niet is, kan ik immers ook niet opdrinken he?
Giorgio: als je een frituurpan mee KAN nemen, en er is nu nog niemand die dat heeft gedaan: even afwachten OF iemand een gefrituurde snack wil, anders zijn bijvoorbeeld frikandellen voor de magnetron een goed, lekker, en niet te vet alternatief. Iemand liefhebber daarvan? Ik kan ze moeilijk vanuit Maastricht meenemen, iemand uit de buurt misschien?
Als bijna iedereen op het station aankomt kan ik misschien nog ff spioneren
Frutselaar..........In je hok