Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67154 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #340 Gepost op: 31-10-2003, 18:43:00 »
Frutselaar..........In je hok ;D ;D ;D ;D

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben geen broertje van Frustelaar

Dit:

en dit:

dat lijkt toch niet op elkaar  ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #341 Gepost op: 31-10-2003, 18:56:23 »
Waar heb ik geschreven dat jij een BROERTJE van hem bent? ;D

Ik kan het nergens vinden. :D

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #342 Gepost op: 31-10-2003, 21:07:18 »
Annemieke: heb je wel een oven? Dan kan je namelijk afbakstokbroden daarin gooien.
jup, heb wel een oven...

ik lust geen vis :P .
met slagroom kan dat anders heel smakelijk worden hoor :P

Als bijna iedereen op het station aankomt kan ik misschien nog ff spioneren :-X
sja zoals eerder gezegd mag je van mij bést ff langskomen hoor LC, ook al heb je geen surprise gemaakt... kun je ook ff kennis met ons maken en met ons op de foto voor een leuk fotootje voor hier opt forum... ;)

Er ZIJN bierdrinkers in het gezelschap, maar ook liefhebbers van een wijntje? Ik denk dat je met dat laatste zal blijven zitten, tenzij jezelf, een paar aangebroken flessen gaat leegtutteren...
nou ik denk dat ik eerder met bier blijf zitten, want zowel mijn ouders als ik drinken dat niet echt... Maarja, omdat t zo laat ook weer niet gaat worden, kunnen we t ook bij fris houden... (anders gaat Sterretje weer te veel breezers drinken :P) Nouja voor fris gaat iig gezorgd worden! We nemen wel verschillende soorten, met en zonder prik, er zal genoeg variatie zijn... en Anne-Marie mag mee boodschappen doen ;).

Dit:
wie is dat?? En wie is 'Frutselaar/Frustelaar'?? Heb ik iets gemist??

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #343 Gepost op: 31-10-2003, 21:17:25 »

wie is dat?? En wie is 'Frutselaar/Frustelaar'?? Heb ik iets gemist??
Die persoon figureert hier sinds kort op het forum. Toen ik eens ging kijken op die naam in de GOUDEN GIDS op internet, kwam ik als eerste de naam

A. Futselaar, GOUDA tegen. Ik vertrouw het niet helemaal. Het KAN natuurlijk toeval zijn, LC ontkent dat hij dat is. Nou als hij het niet is, dan zal dat wel zo zijn, maar ik vind de manier van schrijven (vooral de spelfouten in de berichtjes van A. Futselaar, ZONDER R achter de F), een heel klein beetje verdacht. Mja, ik kan me natuurlijk OOK vergissen. Waarmee ik uiteraard niet beweer dat LC belabberd schrijft, alleen bij toeval dezelfde soort spelfouten maakt......... :D

Er is overigens ook een goede reden om aan te nemen dat Futselaar toch echt iemand anders is: de eigen website, als je in het profiel kijkt.

Edit: ik ben dus echt niet de enige die denkt dat het een grap is van iemand van het forum

Terug ontopic, naar de chocolade beestjes, de borstplaat en de marsepein........
« Laatst bewerkt op: 1-11-2003, 13:59:01 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 31-10-2003, 21:23:25 »
A. Futselaar, GOUDA tegen. Ik vertrouw het niet helemaal. Het KAN natuurlijk toeval zijn, LC ontkent dat hij dat is.
Frustelaar/Frutselaar/Futselaar... LC heet wel Mark en dat begint niet met een A... ::) hoeveel mensen denk je dat er in Gouda wonen...? ::) :P

Goed, de automensjes willen dus eerder komen?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 31-10-2003, 21:26:30 »
De automensjes doen hun best om er eerder te zijn. Er passen met proppen 10 mensen in m'n auto ;) (grote achterbak) dus we kunnen ook wel meteen naar het station ;) Al krijgen de mensen in de achterbak dan niet veel lucht gok ik... Nee, we proberen wel eerder te komen, gewoon op tijd aanrijden en dan hoop ik dat de rest ook op tijd klaar staat en niemand onderweg ongelukken veroorzaakt of hoeft te kotsen ofzo...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #346 Gepost op: 31-10-2003, 21:27:34 »

hoeveel mensen denk je dat er in Gouda wonen...? ::) :P

Ehhhhhh, gokje: zo'n 72.000???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 31-10-2003, 21:29:29 »
Das veel...

Annemieke, zet jij ook pijlen op de weg zodat ik weet waar ik heen moet rijden ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 1-11-2003, 03:04:10 »
het zou geweldig zijn als en automensje ons ophaalt van het station en 's avonds weer naar het station brengt.

Drinken: zonder prik, jus, sap o.i.d.

Eten: alles behalve vlees. :) Frituur is wel lekker, maar ik weet niet of het nou zo verstandig is om een frituurpan mee te nemen. Zo'n ding moet wel eerst afkoelen voordat je hem weer mee terug kunt nemen. ::)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 1-11-2003, 10:42:32 »
het zou geweldig zijn als en automensje ons ophaalt van het station en 's avonds weer naar het station brengt.

Drinken: zonder prik, jus, sap o.i.d.

Eten: alles behalve vlees. :) Frituur is wel lekker, maar ik weet niet of het nou zo verstandig is om een frituurpan mee te nemen. Zo'n ding moet wel eerst afkoelen voordat je hem weer mee terug kunt nemen. ::)

Kijk, daar hebben we dan de verstandige mensen voor :) die weten zulke dingen als afkoelen... ik zou dat namelijk echt niet weten. Ennuh... Comp doet toch ook mee? Alleen post hij hier nooit iets in dit topic... zou wel leuk zijn! Doe eens gek, schrijf een gedicht ;D .

Ik haal je wel op hoor, van het station, en ik breng je ook wel weer terug. Komt helemaal goed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #350 Gepost op: 1-11-2003, 11:24:44 »
Hohowo, worden we hier tegenwoordig helemaal gecheckt. Ligt mijn FBI-dossier hier ook al op tafel. O,o!
Nee, NATUURLIJK gebeurt dat niet, ik zou gek zijn als ik dat wel deed. Dat hele Futselaargedoe kwam me over als een grap. Wat doet een televisieproducer hier op de site, die voortdurend zichzelf loopt te verkopen, dan  moet je haast wel aan een grap denken.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 1-11-2003, 13:34:12 »
Ik haal je wel op hoor, van het station, en ik breng je ook wel weer terug. Komt helemaal goed.
Er komen wel 4 mensen met de trein he (Malc, Comp, Jos en Floor) (toch Floor??) dus dan zul je denk ik wel zelf de weg moeten vinden want anders wordt t wel erg proppen.

Iig staat dan vast dat automensje Annuh eerder hier moet zijn om haar passagiers ff te dumpen en de treinmensjes op te halen ;).

Hmmja die frituurpan is mss idd niezo heel handig...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #352 Gepost op: 1-11-2003, 13:46:08 »
Mensen die graag een hartige snack willen hebben, zijn dus echt niet afhankelijk van een frituurpan. Sterker nog: friet en frikandellen kun je heel goed in de magnetron verwarmen. Frikandellen zijn dan zelfs geen vette hap meer. Of zoiets met bitterballen en kroketten ook mogelijk is? Annuh, Floor en andere supermarktmedewerkers zullen ongetwijfeld weten of dat soort eten er is.

Voorop zou moeten staan: maak het niet TE moeilijk met het eten, zorg er wel voor, dat de vegetarisch etende mensen (Malcolm, en was er misschien nog iemand) voldoende alternatieven hebben.

Annemieke, ik richt me op die trein van 11.54.

Rijden er bij jullie ook treintaxi's? Als onverhoopt de Annuh-mobiel mocht uitvallen (hoop het niet, maar kan onverwacht gebeuren met een auto uit de jaren 80), dan zou dat toch een mooi alternatief zijn? Of het stadsbusvervoer, hoe is dat bij jullie geregeld op zondag?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 1-11-2003, 13:52:57 »
Rijden er bij jullie ook treintaxi's? Als onverhoopt de Annuh-mobiel mocht uitvallen
dan gaan we wel gewoon lopen... ook best te doen hoor, vraag maar aan de anderen. Ja er zijn wel bussen maar das zo omslachtig...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #354 Gepost op: 1-11-2003, 13:56:49 »
Ik heb even een routeplanner bekeken.. Voor zover ik kan rekenen, is je straat ongeveer 2 kilometer van het station vandaan, tenminste, als je alle bochten enzo mee telt. Lopend zou het een kleine 25 minuten moeten zijn, maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat we grotere en kleinere attributen moeten meenemen. Sommige gewichtsloos, andere zaken met enig gewicht  De laatste zaken betreffen uiteraard de surprises ZELF ::) ::) ::)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2003, 14:00:43 door bodejosm43 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #355 Gepost op: 1-11-2003, 18:49:14 »
Heej allemaal (lees: iedereen die naar de sinterklaas meeting komt)...

Wie mijn lootje ook heeft getrokken gekregen, kom alsjeblieft niet aanzetten met een groot pakket met alleen maar chocola... Ik bedoel: één keer is leuk, maar...

Bij voorbaat dank...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #356 Gepost op: 1-11-2003, 21:51:43 »
Hahahahaha, heb je daar van vorig jaar nog wat van over?

Als ik jou was, zou ik zeer sportieve wraak nemen op degene die dat vorig jaar heeft gedaan.

Er zijn trouwens mensen hier op het forum, Daisy is er daar 1 van, en Han13 zou het ook beslist niet erg vinden, die graag een uitgebreid verslag zouden willen lezen van wat wij 23 november gaan uitspoken.

Ik heb daar geen enkel bezwaar tegen, om een verslag van die middag hier op een leuke manier weer te geven. Niet zeggen, ik ben niet zo schrijverig, want daar geloof ik niets van.

Foto's zullen er genoeg komen. Mijn slachtoffer van die dag zal deze middag nog zeer lang kunnen herinneren. Nee, vis maar wat jullie willen, ik laat niets los......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 1-11-2003, 22:12:33 »
Verslag oid zal vanzelf wel komen als iedereen enthousiast genoeg is, maak je daar maar niet druk om...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 1-11-2003, 23:24:44 »
Hier nog iets Sinterklazigs, ik vind hem niet zo heel leuk, maar die site werkt dus nog steeds en is wel nog steeds de moeite waard hoor vind ik... (of zijn jullie hem zat??) Iig, klik hier.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #359 Gepost op: 2-11-2003, 09:52:37 »
Vorig jaar hebben we, al ik mij niet vergis, ook een verslag geschreven. In gedichtvorm zelfs...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...