Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Maar belangrijker: Sagan en Kwiatkowski op 2 en 3 (denk dat veel mensen die hadden net als ik)
Waarom kijken jullie nederlanders eigenlijk met zovele naar de belg?
Wat ik van de Belg dan wel grappig blijf vinden is hoe snel men buitenlandse rijders in Belgische dienst als 'Belgen' beschouwt. Bijvoorbeeld McEwen... Toen hij voor Rabobank reed werd men totaal niet warm van hem en was hij gewoon een Australiër, maar zodra hij was overgestapt naar Belgische dienst, was hij bijna tot Belg gebombardeerd. En op dit moment gebeurt dat ook met Cavendish en Greipel.
Okay, dat van van McEwen klopt, maar waarom was hij toen hij voor Rabobank reed gewoon een Australiër, en toen hij ineens in België (lotto toch?) reed een driekwart Belg. Die verandering vind ik apart...
Godsamme... Greenedge verpest het weer Kwiatkowski had nu namelijk echt dik op kunnen leveren
nog een reden om op het forum te kijken.De teleurstelling als Orica onder de tijd van Quickstep heen gaat
Wel gefinished voor Cofidis Dus Molard verwacht ik komende tijd ook niet meer in de top-5 van de jongeren
Omdat men denkik toen pas besefte dat hij ontzettend goed nederlands praat en is bij jullie iemand als een Dries Mertens (voetbal) ook niet een beetje nederlander?
nog een reden om de Belg te kijken.De teleurstelling als Orica onder de tijd van Quickstep heen gaat
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
934 gasten en 4 vaste bezoekers