Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Mwa, vorig jaar ook gedaan. Ik speel ook niet voor de winst (daarvoor volg ik het te weinig, sterker nog 2 jaar geleden laatste en vorig jaar iets van 34e (ik zei eerst 19e geloof ik in my dreams)) dus in de onderste regionen, voor mij maakt het dus niet uit
Okee, dat kun je wel zeggen, maar zoals je ziet krijg je nu tips en bovendien kunnen ook andere mensen hun ploeg aanpassen als ze de jouwe zien. Resultaat is dat teams alleen maar meer op elkaar gaan lijken. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. Ik zou zeggen: vanaf komende zaterdag hebben we drie weken om elkaars en onze eigen ploegen te becommentariëren. Dan moet twee dagen wachten ook nog wel lukken.
@Mijdrechtse Mol en TristanToch knap om in een ploeg van 14 renners 9 renners te selecteren die niet meedoen
Ah, broeder denkt ook dat zn helpers toch geen punten gaan scoren, dus die neemt gewoon renners die niet rennen. Gewaagd
Nee, je moet 14 renners binnen de 200 miljoen blijven. Anders zou ik ook nog wel een trucje weten. Als ze vervolgens niet meedoet heb je pech.
psst Test, ik heb 3 miljoen over; in ruil voor de lijst van Telminator is het all yours
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
912 gasten en 4 vaste bezoekers