Citaat van: MijdrechtseMol op 16.05.2013, 23:15:40
Geheime biecht 1:
We zijn begonnen. Vorige keer in Zap! heb ik niet superslim gespeeld, maar nu komt er verandering in. Al tijdens de check inn opdracht werd ik benaderd door mijn goeie ouwe vriend Bjorrn. Hoi Bjorrn. . Het was de bedoeling dat ik bij hem zou komen, en dat zou moeten lukken, hij mocht immers teams kiezen! Maar Niells gooide roet in het eten. Hoi Niells . En toen kwam ik bij Lucy, aapje, en Silvermaiden. (en Niells, dus). Ik had eerst een stemafspraak met aapje, maar die vertrok. En ik kreeg haar steen! Toen benaderde ik Lucy.
Ondertussen werd ik ook benaderd door Jann waarmee ik een verbond sloot. Hoi Jann
Hij hielp me ook snel aan het antwoord op mijn vraag.
Hiernamaals 2:
Citaat van: MijdrechtseMol op 20.05.2013, 11:24:11
2 dolken voor Silvermaiden zet ik in
Citaat van: Niells op 20.05.2013, 11:44:18
Ik zet geen dolken in.
Alles onder controle
Citaat van: Silvermaiden op 20.05.2013, 11:48:19
Hoi K@ren,
Ik zet 2 dolken in op Mijdrechtse Mol.
Silvermaiden
Citaat van: lucy-3a op 20.05.2013, 16:14:37
Ik zet geen dolken in!
Bjorrn denkt de 2 verborgen dolken te hebben gevonden:
Citaat van: Bjorrn op 20.05.2013, 16:29:52
Ik heb trouwens een extra dolk gevonden.
Maar hij zal wel al lang gevonden zijn.
Citaat van: Bjorrn op 20.05.2013, 16:37:56
En hier is de andere dolk:
Niells doet ook een poging:
Citaat van: Niells op 20.05.2013, 17:42:36
In de sarcofaag liggen de dolken
Citaat van: Niells op 20.05.2013, 17:48:38
Heeft archimedes de dolken?
en Lucy:
Citaat van: lucy-3a op 20.05.2013, 18:12:00
Haaii,
Ik kan me niet voorstellen dat dit de verstopte dolk is, en als het wel zo is, dat niemand die nog gevonden heeft, maar ik zie er 1tje
Citaat van: MijdrechtseMol op 20.05.2013, 19:56:21
Dag geheime biechtstoel.
Hiernamaals 2 is net geweest en Silvermaiden heeft het spel verlaten. Maar ik kroop dus blijkbaar door het oog van de naald. Ik weet van Niells, een van mijn complotmaatjes, dat SM 2 dolken op mij heeft ingezet. De 2 dolken die zij kreeg zijn van mij.
Maar wat ik nu ook weet is dat Niells mij bedriegt. Hij zei dat hij ook een dolk aan SM had gegeven, maar dat is dus blijkbaar niet zo... Ik houd hem nog maar aan het lijntje, maar vertrouwen, ho maar
Dan heb ik ook nog mijn rechterhand Bjorrn en linkerhand Jann. Hen vertrouw ik wel. Jann heeft me bij de opdracht aan het antwoord geholpen en Bjorrn en ik hebben wat afspraakjes bij de veiling. Nu maar afwachten.
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik hoef te biechten omdat ik dan de volgende keer in The Kings Chamber zit
Citaat van: lucy-3a op 20.05.2013, 20:49:28
Haaii,
Doen we aan biechten? Ik heb even een gesprek met de biechtstoel nodig
Wat een ontzettend nare twist, dat Silver eruit ligt!
Het idee was eigenlijk dat MM eruit zou vliegen, want Niells en Silver zouden allebei een dolk op MM zetten en MM zou er één op Silver zetten...
Als ik ervan uit ga dat Niells en Silver zich aan hun afspraak gehouden hebben, wat me zeer waarschijnlijk lijkt, dan heeft MM er dus twéé ingezet En dat was niet de bedoeling, want nu is ons girlpower-verbondje verdwenen
En dat is mijn schuld, want als ík me aan mijn afspraak gehouden had en een dolk op MM gezet had, was hij eruit gegaan.. Maar ja, ik dacht ik zit safe, totdat MM opeens twee dolken ging inzetten.
Groot gelijk heeft ie overigens, want dat heeft hem wel gered
xx