In deze zomerse tijd met vakanties, mooi weer (behalve vandaag) en veel buitenactiviteiten is het niet tijd voor een zwaar tactisch spel. Nee, het is tijd voor iets luchtigs. Ik ga een forum soap schrijven met jullie in de hoofdrol!
Maar helemaal lui achterover zitten de komende weken is er niet bij, nee, jullie bepalen namelijk deels zelf hoe het verhaal verder gaat! Het is dus eigenlijk heel simpel; ik schrijf een verhaal dat eindigt met een open einde. Aan jullie dus de vraag hoe het daar verder gaat. Jullie krijgen 4 keuze mogelijkheden en de optie met de meeste stemmen wordt het uiteindelijk.
Hoeveel afleveringen er komen hangt helemaal van de stemmingen, mijn inspiratie/tijd en jullie enthousiasme af.
Wil je vast in de stemming te komen, lees anders
dit topic eens door. In deze voorloper van Survivor haalde ik de 2e fase, en om mijn eigen topic zo levendig mogelijk te maken (weekopdracht) moest ik met iets creatiefs komen. Zo schreef ik een kort en enthousiast verhaal over enkele mede-kandidaten en dat werd een grote hit. Natuurlijk won ik de weekopdracht.
Om vast warm te draaien, gaan we gelijk beginnen:
A.s. zaterdag komt de eerste aflevering, maar wat moet daar sowieso in?
A Een mysterieuze verdwijning
B Een gijzeling
C Een rechtszaak
D Een dramatische parachute sprong
Stemmen kan gewoon in dit topic. Ik zal in deze openingspost tzt links naar de afleveringen plaatsen, mocht je willen bijlezen.