Super gedaan dais!
Inderdaad erg knap hoe al die personages en verhaallijnen in elkaar hebt gezet en nog uit elkaar weet te houden. Ik weet hoe lastig dat is
.
En geweldig dat we een trilogie krijgen, met nog een derde seizoen
.
Wel een dramatische scene hoor die waarbij ik wordt opgepakt. En wat Ycaris zegt, het is vast Bjorrn. Er zijn sowieso maar vier personages op dat eiland. (Bjorrn, HIDM, elise en ik) De enige met een motief is Bjorrn. Of er moet weer iemand anders opduiken natuurlijk. Maar qua villains zit HDD nu op een ander eiland, trialk in Nederland en Daisy en Lukie in Duitsland. Ik denk ook niet dat ik het zelf heb gedaan, daarvoor ben ik te slim
.
Het vuurgevecht tussen Daisy, Lukie4 en Duncton gaat in ieder geval Daisy overleven, want ja die is nu de main villain. Anders hebben Ycaris, Jann, Dolfie en Silvermaiden geen doel meer. En al zou Daisy dood gaan, dan vind ze vast wel weer een manier om weer tot leven te komen
. Ik denk dat Duncton doodgaat en Lukie4 het ook nog overleeft. Lukie4 was een groot en belangrijk personage in de eerste soap en andere grote personages zoals Schulz, Gig, robbie, Molière zijn al dood.