-Waarom moest Niuno weg uit Groningen?
Het moet iets bijzonders zijn waardoor hij daar niet graag is. Misschien inderdaad drugshandel? Een ruzie tussen de beruchte gangs van Groningen? Of iets in het verleden waarvoor hij zich schaamt? En dan kan het iets heel onbenulligs zijn. In ieder geval mag Gig het niet weten.
- En waar kent hij LdHmolletje nou eigenlijk van?
Van ons gezamenlijke vakantiebaan bij de McDonalds bij Schiphol. (lijkt me echt een leuk vakantiebaantje) Daar hebben we allemaal mooie plannen gemaakt over hoe we misschien wel snel rijk zouden kunnen worden. En dan kwam van het een het ander. Ik ken natuurlijk Gig ook al een tijd, en ja, ik vond haar wel wat voor Niuno! (als dat het niet is ben ik wel heel erg benieuwd, maar op deze manier had het zeker geklund)
- En is Grasisgroen echt zo goedgelovig als LdHmolletje denkt?
In het begin wel. Maar als ze merkt dat Niuno toch op bepaalde dingen geen antwoord wil geven, en hij zich ook steeds vreemder gaat gedragen zal ze toch op onderzoek uitgaan. Maar of dat verstandig is?
- Wat gaat Silvermaiden met de gevonden spullen doen?
Zij heeft veel Britse detectives gezien op tv en vindt dit wel erg geheimzinnig. Een regenjas, een voetstap, daar meot toch wat achter zitten. Ze besluit uiteindelijk een eigen onderzoek in te stellen, die haar natuurlijk uiteindelijk in grote problemen gaat brengen.
- Wie appte naar HIDM?
D*N lijkt mij het logischt, maar ook TimvDons zou zomaar een appje kunnen hebben gestuurd. Of wie weet wel Lucy. Wat natuurlijk een echte stunt zou zijn is als de uit de dood opgestane Lukie4 hem dat appje heeft gestuurd (zie helemaal onderaan)
- Waarom wantrouwt Tristan LdHmolletje zo?
Sowieso iets uit het verleden. Misschien had hij wel een oogje op Gig? Of op de moeder van AaPje16? En is hij nog steeds wantrouwig omdat hij voelt dat ze van hem is afgepakt? (zoiets hoort toch ook in een soap)
Overigens ben ik ook nog steeds benieuwd naar hoe het met Lukie4 is afgelopen. Ik denk dat hij op een of andere manier uit de auto is geraakt (of er niet eens in is geweest) en achter de schermen heel wat aan het doen is.