Criminal woman Kaaasje, I told you so! Ik had die foto gemaakt, dus wie kon het beter weten dan ik?
Krijgt Mollenvanger-MV alsnog een deal? Ja, dankzij de inzet van D*N en HIDM. Een stuk moeilijker wordt het voor de lovers om het geld terug te vinden met Aapje en LdH. Dus of de deal doorgaat...
Krijgt WouterV de_witte te spreken?WouterV lijkt me een daadkrachtig en ervaren detective. Bovendien is Duncton hem goed gezind, dus toegang krijgen tot het huis en de_witte moet wel lukken. WouterV zal wel zorgen dat Duncton met hem meegaat, zodat de_witte zich op zijn gemak voelt.
Levert de afluister apparatuur KD. nog iets interessants op? De 5 ton zal wel ter sprake komen, maar door wie? Ik zie het ook nog wel gebeuren dat HIDM en D*N binnengelaten worden door Aapje en met elkaar hun plan doorspreken, zodat KD. denkt dat de 5 ton van hun is gejat ipv van LdH. Maar meest logisch is inderdaad dat KD. er achter komt dat LdH bestolen is van 5 ton.
Komt Spechteke snel boven water? Hoe minder we van hem horen, hoe erger ik vrees dat het is. Dood zal hij niet zijn, maar hij maakt een paar benauwde dagen door.
Vindt AaPje16 iets bij Lucy?Niet bij Lucy, wel bij Lama. Of door Lama bij Lucy, dat kan ook.
Kan Loezel iets interessants uit Elise krijgen? Ik denk het wel, Elise is toch familie (van de Bakkers) en het lijkt me stek als ze totaal geen waardevolle info heeft.
En is Lukie’s auto echt weer als nieuw?De auto wel, maar hij is gevaarlijker dan ooit... Wat me aan het denken zet is dat het gesprek over waar de auto van Lukie4 komt te staan in de Albert Heijn plaatsvond. MaikeMeisje stond vlakbij hem en heeft het gesprek misschien af kunnen luisteren. Zou zij de bom...?
Maar de vraag van vandaag is … wat doet Starlight?Ik ga ook voor
B Ze laat de_witte de foto zien, met alle gevolgen van dien. Ze vertrouwen elkaar volledig, en hebben er allebei baat bij dat Niuno dood is. de_witte is de persoon die het dichtst bij haar staat dus na zo'n shock wil ze dat wel even delen. Ik ben benieuwd naar de gevolgen van dien...