Yay fijne aflevering weer!
Ik moet ook nog op aflevering 9 reageren dus whooop
-> Yay Aapje leeft! Haar verhaal is wel een beetje ongeloofwaardig, daarnaast blijft ze een best slimme crimineel dus ze zal vast een soort deal gemaakt hebben met De Witte.
-> Molcrazy
, wat heb je nou gedaan. Mijn gok op deze verhaallijn is dat uiteraard Nieky en Timvdons hem hebben laten oppakken door de politie zodat ze zelf konden wegkomen. Hoewel de afwezigheid van beide wel raar blijft ook gezien ze in het heden ook niet worden genoemd. Als er iets groots was gebeurt en ze nu gezocht worden dan zou dit toch benoemd worden door enkele personages (Hdd, Swifty). KD en Loezel zijn wel op zoek dus misschien is er niets publieks gebeurt en is het achter gesloten deuren gehouden.
-> Rip Juul
. Een opgezet plan waarbij ze haar dood faked zoals Mollenmania zegt zou ik ook niet uitsluiten gezien ze toch een sleutelpersoon leek te zijn in het verhaal. Wat er is gebeurt hebben we niet genoeg informatie over, er zitten vast nog een aantal personages daar die we nog niet eens kennen.
-> Heeey KD en Loezel zijn mogelijk wel gewoon good guys
. Das fijn! Maar foei Robbie voor zijn plan.
-> Sommige delen zie je dat je elkaar ondertussen al langer kent. Dat ik super langzaam eet en Hidm daar dan een opmerking is like weer helemaal accurate
.
-> De café scene
Love it!
-> Duncton is een goeie man
, z'n intenties zijn helemaal nog niet zo slecht als alles wat ie vertelt waar is.
-> Maikemeisje en Moni, oh wat een duo.... welke twee huismoeder bedenken het nou om een speurtocht te beginnen naar de persoon die hun zoons per ongeluk heeft vergiftigd, wat eigenlijk bedoelt was voor een geliqideerde (ex)-crimineel. What could go wrong?
Doe voor de cliffhanger maar B