Zijn de geheimen van PutyourHANSup! wel veilig bij Mollenmania? Vast niet. D*N (de echte, hierboven, niet die in de serie) zegt dat PutyourHANSup! niet in nog meer problemen kan komen dan hij al is, maar volgens mij is dat nog wel mogelijk: LdH weet toch niet dat hij degene was die Niuno en hem afperste? Volgens mij kunnen de problemen van Hans dus nog groter worden als LdH hier lucht van krijgt...
En wat kan Starlight hiermee? Misschien vergis ik me, maar weet de_witte dat LdH zijn geld heeft gestolen? Zo niet, dan is dat waardevolle informatie voor Starlight, die voor de_witte werkt.
Welke partijen komen allemaal bij elkaar op zoek naar LdHmolletje en/of diens geld? Wat D*N al schreef: LdH en Aapje, Hidm en D*N, Swifty en Hdd, Gupp, Frank BW en Silvermaiden, De Witte, WouterV en Duncton (Starlight kan daar weer bij aansluiten). Daarnaast moeten Loezel en ik uiteraard ook van de partij zijn, nu we LdH, Aapje en D*N hebben afgeluisterd.
Wat is er überhaupt nog van het geld over na het vertrek van Lama1997? Ik dacht eerst de helft. Maar als Lama nog 2,5 ton heeft na zijn dure aankopen, heeft hij dus ook geld van Lucy uitgegeven. Misschien is er dan nog maar heel weinig over.
Is de alliantie tussen WouterV en de_witte een beetje sterk of doet de_witte maar wat? Op zich lijkt het me een prima alliantie, maar de_witte is helemaal het spoor bijster. Dus die moet wel in toom gehouden worden door Duncton en Starlight. Als die dat doen, kan het nog wel een redelijk effectieve alliantie zijn. Maar dan moet Molcrazy wel weer aansluiten, want nu staat WouterV er ook maar alleen voor.
Kunnen Swifty en Hulpdakdekker het nog wel aan met zijn tweeën? Niet echt. Dus ze zoeken ofwel een nieuwe collega, ofwel ze gaan nog meer steekjes laten vallen. Wat uiteraard voor het verhaal niet gek is, want als ze hun werk wél goed doen, kunnen ze half Borkel & Schacht achter slot en grendel zetten.
En wat heeft Elise aan Loezel en KD. vertelt over Nieky? Vraag ik me ook af. Zeer waardevolle informatie blijkbaar, waarmee we Nieky onderuit kunnen halen.
Vinden we ooit nog uit waar Nieky is, samen met TimvDons? Ja, ik denk niet dat je deze verhaallijn zomaar 'vergeet', Daisy. Zeker niet omdat je deze vraag stelt.
En gaat Molcrazy Spechteke vinden? Is die nog steeds bij dat duo? Leeft hij überhaupt nog wel? Hier ben ik wel benieuwd naar. Zoals ik eerder schreef, denk ik dat hij óf is overgelopen, óf is ontvoerd, óf is vermoord. Dat kan nog steeds allemaal, aangezien we sindsdien niets meer van ze hebben vernomen.