Heeft de_witte nog iets te bieden nu hij is gearresteerd? Kan Europol iets met Lan?
Meh, ik denk niet dat Swifty zo gevoelig is voor geld, dat is de enige echte good cop in het verhaal.
En hoe kwamen ze eigenlijk op het spoor van de drugs van WouterV?
Toen Specht en Wouter samen kwamen werden ze begluurt door iemand, dat is vast het contact van KD
.
Met wie belde KD.?
Geen idee
Gaat Swifty weer samenwerken met Hulpdakdekker? Ziet die dat wel zitten? Heeft hij misschien veel meer aan Starlight en Duncton?
HDD heeft zoveel mensen die aan hem trekken dat ie denk ik niet zomaar weer met Swifty gaat chillen, hij heeft andere opties die avontuurlijker lijken. Plus hij komt in die situatie dat ie neergeschoten wordt met Starlight dus het lijkt mij logisch dat ie met Starlight en Duncton meegaat.
En komt Hadewychisdemol er met behulp van -Sven nog achter dat MollenvangR-Art slecht 500 meter verderop zit ondergedoken bij Loezel en KD.?
Jup and he's gonna be mad, hoewel hij misschien zijn focus snel veranderd wanneer ik opeens verdwenen ben.
Los van Hans, zijn alle opties mensen die mij zouden helpen dus dat is fijn. Hoewel Aapje natuurlijk wel een crimineel blijft met een eigen belang, maar we waren matties en ze heeft verder niemand meer dus ze kan mijn vriendschap wel gebruiken
. Hans is ook niet logisch want die heeft andere prioriteiten. Jos en Silvermaiden zijn normale opties die gewoon de politie zouden inschakelen lijkt mij.
Dus ik ga voor A