Laatste aflevering even terug gelezen en het komt wel weer een beetje boven, samen met mijn laatste post hierover wordt het wel weer duidelijk
.
Dus mijn theorie was dat er 10 mensen door de voordeur konden, omdat daar op gefocust werd. Maar Miek wist een andere uitgang dus Miek en Molière horen niet bij die 10 en overleven het waarschijnlijk sowieso wel, ook fijn want we kennen ze pas net.
Dan heb je nog 14 mensen over, dus waarschijnlijk zouden er dan 3 of 4 dood gaan. Maikemeisje en Moni was het volgens mij onzeker of ze uberhaupt binnen waren dus één van hun zou de mogelijke vierde zijn. Maar het kan ook zijn dat ze allang weg waren en dus beide veilig zijn.
Mollenvanger zit op de wc en wordt niet meer genoemd bij het aftellen, dus hij zou de meest logische casualty zijn.
Dan heb je HIDM en Duncton die nageroepen worden door hun partners (D*N en Mollenmania), die ook in de problemen zijn.
Gupp is niet in een hele goeie toestand dus dat is een mogelijkheid en het duo KD en Loezel is de mogelijkheid dat er één van de twee doodgaat.
Lukie4, Putyourhansup, Kaaasje en Swifty zijn belangrijk voor het verhaal dus die zie ik sowieso het liefste overleven, aangevuld met dus Miek, Molière, Mollenmania en D*N.
Als mijn personage dood gaat dan maar tegelijk met HIDM
, maar ik hoop en denk het niet. Ik hoop overigens ook niet dat HIDM doodgaat dus ik stem voor de andere opties
Ben benieuwd