Zoo spannende aflevering!
. Ik heb nog veel vragen te beantwoorden, want ik had die van hiervoor ook nog niet gedaan
Miek1999 en Jann hebben nog steeds geen toegang tot het geld van Moličre. Gaat ze dat ooit nog lukken?
Ik denk het wel, Moličre is zwak op het moment. Als het ze niet op slinkse manier lukt dan misschien later met iets meer geweld.
Kaaasje heeft in het heden succesvol Niuno omgelegd, en ook Hulpdakdekker werd onbedoeld slachtoffer van haar plan. Echter is nog steeds niet duidelijk ... waarom? En wil ze terecht ook wraak op Moličre, en zo ja, gaat dat nog lukken?
Moličre heeft veel vijanden dus moet ze als eerste er zijn
. Waarom? Ja geen idee. Er mist nog een schakel aan informatie hier heb ik het idee
.
Molcrazy, een onwetende, bleek toch niet zo onschuldig. Lukt het hem om de drugs van Nieky te krijgen?
Betwijfel ik, misschien met hulp van Wouterv? Ergens moeten ook een keer al die drugsbendes bij elkaar komen zou je zeggen.
Welke rol gaat TimvDons nog spelen? Hij leek toch met Molino samen te spannen? Welke kant kiest hij, als er al een kiest?
Tim waait lekker met alle winden mee maar gaat altijd voor eigen gewin. Wanneer hij kan ontsnappen en Niek moet opofferen hiervoor doet ie dat, maar wanneer Molino wordt neergeschoten aarzelt ie niet om weer terug naar de andere kant te springen. Dat zal vast zijn drugs strategie zijn.
Er viel nog een slachtoffer. Alhoewel, dat slachtoffer was er al even, maar nu weten wij zijn naam: Lukie4 is nu officieel niet meer. Maar Hadewychisdemol heeft het toch echt verkeerd begrepen, toch? Want Jann had toch de bom geplaatst?
RIP Lukie
. Hij krijgt nu nooit zijn wraak. Ja Hidm is op z'n hoofd gevallen, letterlijk
. Ik dacht nog zouden ze hebben kunnen samenwerken Jann en Lukie4? Maar daarmee had Jann bijna zijn zus vermoord dus dat lijkt mij sterk.
Over Jann gesproken ... in a big twist ... papa en mama B&W zijn eindelijk daar! Jann en Daisy, wie had dat verwacht? Wat gaat deze onverwachte twist teweeg brengen? Gaat mijn personage nog voor reuring zorgen in de tweede helft van de soap?
Yaaaay papa en mama BW
. Als de eerste soap een voorbode is dan speelt Daisy een belangrijke rol in het geheel
.
Verder is er een nieuwe alliantie opgestaan. Mollenmania, D*N, Moni en ... PutyourHANSup! Hij is er gelukkig nog. Wat is hun plan? Gaan Hadewychisdemol en Duncton hier ook nog een rol in spelen? En wat is hun doel?
Altijd fijn als je in de meerheidsalliantie zit , het plan is wraak op de daders van de bom. Gezien Lukie dood is lijkt mij het niet zo handig als hij de dader is
. Dus ik ga ervanuit dat we wraak willen op Jann en Miek. Hidm en Duncton zullen ze joinen zodra dat kan. Toch blijven er nog vragen, vooral wat Mollenmania zijn rol en motieven zijn. Net zo als die van Silvermaiden.
Aflevering 11 gaat opnieuw spektakel beloven. Want gaan Vieffan, Starlight en Elise erachter komen dat AaPje16 en Grasisgroen zich al die tijd in Borkel en Schaft hebben verborgen. Of valt Europol ze voor die tijd lastig? Gaat AaPje16 voor die tijd haar plan nog ten uitvoering brengen? Krijg Bodejos nog iets door? En duikt er misschien nog een onverwacht iemand op in het cafe van Nigel?
In soap traditie zullen alle partijen vast kort na elkaar samenkomen tot confrontatie