Aflevering 15:
Elise: "Ik .. ik ... ik zou dit echt nooit doen D*N." D*N: "Nou vertel eens dan, wie was het dan wel volgens jou?" Elise: "Een paar dagen geleden kwam WouterV hier. Hij beschuldigde mij ook al. Volgens mij wil die jongen promotie maken ofzo. Wat beter dan een celebrity uit Nederland erin luizen en veroordelen voor drugssmokkel?" D*N zucht en gaat zitten. D*N: "Elise, als ik er achter kom dat je liegt ... " Elise: "Nee, echt, ik was het niet. Ik zou het bij WouterV zoeken. Ik vertrouw m niet." D*N: "Oké, oké. Ik ga eens een nachtje goed slapen en kijken wat ik morgen ga doen. Want de persoon die mij erin geluisd heeft, kan niet vrij uit gaan." D*N gaat weg. Elise gaat zitten op een stoel. Ze zit met haar handen in het haar. Hoe komt ze hier onderuit, als D*N erachter komt dat ze wel gelogen heeft?
Dag 8:
De wekker van Silvermaiden gaat. Vandaag is de dag. Hier heeft haar broer lange tijd voor gewerkt; hij gaat Daisy ontmaskeren. Silvermaiden smeert een broodje, ploft op een stoel en neemt een slokje water. "Mag ik alsjeblieft ook iets te drinken?" Het is Lukie4, die vastgebonden in een hoekje zit te wachten op wat komen gaat. Silvermaiden haalt een extra glas water. Silvermaiden: "Nerveus?" Lukie4: "Ach, meer berusting. Dit is het dan." Silvermaiden: "Jann heeft alles onder controle." Lukie4: "Dan ken je Daisy niet." Silvermaiden: "Vertel me dan, hoe goed ken je haar en waarom denk je dat dit gaat mislukken." Lukie4: "Dat is het 'm juist, ik ken haar eigenlijk helemaal niet goed."
Trialk: "Goedemorgen Daisy. Ready for the big day?" Daisy: "Ja hoor ik wel. Heerlijk geslapen." Dat was een cynisch antwoord, want Daisy heeft al in weken niet goed geslapen. Ze hangt tegen een paal en vergaat nog steeds van de pijn. " Trialk geeft Daisy een slok water. Trialk: "Vandaag krijg ik eindelijk waar ik al die tijd recht op heb: al het geld." Daisy: "Recht? Serieus. Trialk, niemand heeft recht op dat geld. Je hebt iedereen bedonderd. De gemeente Mijdrecht, Schulz, Hulpdakdekker, en weet ik veel wie nog meer. Niemand heeft recht op dat geld. Jij niet. Ik niet." Trialk: "Ik dacht dat jij zo happig was op dat geld?" Daisy: "Zoals ik al zei Trialk, je kent me helemaal niet. Je weet niet wat ik wil." Trialk: "Gelukkig heb ik daar na vandaag geen last meer van. Ik neem aan dat de persoon die jou wil, wel plannen met jou heeft." Daisy: "We shall see. Ga jij je geld maar halen Trialk. Leuk voor de korte termijn, maar uiteindelijk komt dit je duur te staan." Trialk: "In your dreams. En jij wil echt wel dat geld. Weet je dat Lukie4 zonder jou dat geld nooit gehad zou hebben? Het is dus je eigen schuld, dat jij nu naast alles grijpt." Daisy schudt haar hoofd.
Elise zit op de bank. Het is middenin de nacht op Aruba, maar ze kan niet slapen. Ze pakt haar telefoon. Ze belt een onbekend nummer. "Hallo?" Elise: "Met Elise." Miek1999: "Elise, dit nummer zou je wissen." Elise:"Sorry, stond nog ergens in mijn telefoon." Miek1999: "Wat wil je?" Elise: "Ik stop ermee? Miek1999: "Oké? Weet je het zeker?" Elise: "Ik heb mijn beste vriend verraden. Alleen voor het geld. Ik kan dit niet." Miek1999 : "Je realiseert dat de Greenpeace boot dan bijna geen inkomsten meer heeft." Elise: "We verzinnen wel iets anders, iets legaals. Dit is niks voor mij. Ik wil mijn laatste betaling en dan I'm out." Miek1999: "Oké, oké. Ik ben als het goed is over een aantal dagen zelf op Aruba, dus dan krijg je het geld." Elise: "Oké, je weet waar ik woon." Miek1999: "Tot later."
Silvermaiden: "Hoezo, je kent Daisy niet goed." Lukie4: "Op een dag stond ze voor mijn deur. Ze wist dat ik corrupt was. Ze kon me arresteren, maar ze deed het niet. Ze liet me mijn gang gaan. Maar eigenlijk ben ik door haar in dit alles gerold. Het was haar idee om burgemeester van Mijdrecht te worden. Het was haar idee om een zwendel aan te gaan met Schulz en Robbieazerty. Het was haar idee om te proberen Hulpdakdekker om te praten. Voor Interpol zou het lijken dat HDD voor hen zou gaan werken, maar in feite zou hij voor mij en Daisy gaan werken. Nou ja, vooral voor haar dan. Maar zo ver is het nooit gekomen. Robbieazerty greep in, ik redde Daisy uit de school en de rest van het verhaal ken je. We hadden inderdaad een deal de opbrengst te splitten, maar ook dat was haar idee. Zonder haar had ik nooit zoveel geld gehad. Dat had ik in mijn eentje nooit voor elkaar gekregen. Want ik verloor direct alles weer met poker." Silvermaiden: "Dus Daisy zit erin voor het geld." Lukie4: "Nee, dat idee heb ik niet. Ja, ze kwam nu achter het geld van Robbie aan, maar ik heb niet het idee dat dat was omdat ze graag rijk wilde worden. Maar wat het wel is ... ze laat weinig los." Silvermaiden: "Jann zei ook al zoiets. Hij kon in zijn Interpol tijd met haar ook al weinig hoogte van haar krijgen."