In Nederland is de zon inmiddels weer opgekomen. Het is een normale werkdag. Voor iedereen ... behalve voor GIG Advocaten. Het hele kantoor is verlaten. Toch loopt er iemand door het gebouw. "Hallo? Hallo? Is daar iemand?" Stormpie is op zoek naar Ycaris en Hillo. Maar ze zijn nergens te vinden. Stormpie komt haar laatste spullen halen. Ze heeft LdHmolletje meegenomen. LdHmolletje: "Dus hier ben jij ontslagen?" Stormpie: "Ja. Triest. Vlak voordat Grasisgroen werd vermoord. Verschrikkelijk en ongelooflijk triest. We hebben de boel niet eens op een goede manier kunnen afronden." LdHmolletje: "Hoe bedoel je?" Stormpie: "Nou, de laatste papieren enzo moesten nog worden getekend. Ik wil geen rechtzaak enzo over mijn ontslag. Ik had via Ycaris geregeld dat Grasisgroen en ik vandaag de ontslagprocedure zouden tekenen." LdHmolletje: "Dus in feite ben je nog steeds in dienst van Grasisgroen Advocaten." Stormpie denkt na. "Ja ... eigenlijk heb je wel gelijk. Maar zo wil ik niet hier blijven." LdHmolletje: "Waarom niet? Grasisgroen is er niet meer, en de enige persoon die hiervan weet, Ycaris, is hier ook niet." Stormpie gaat aan haar bureau zitten. Stormpie: "Nou ja, laat ik hier dan voorlopig maar even blijven. Dan ben jij bij deze mijn eerste client. Eens kijken, waar we gaan beginnen..."
Langzaam wordt Lukie4 wakker. Hij was even weggedoezeld. Hij zit nog steeds in de auto, maar waar hij naartoe gaat weet hij niet. Hij snapt er niks van. "Waarom moest ik zo nodig meekomen? Ik sta onder huisarrest. Nu ik mijn enkelband heb los geknipt, krijg ik iedereen achter me aan, ik draai de bak in!" De bestuurder van de auto antwoord. "Lukie4, je mag blij met me zijn, je was anders gearresteerd voor moord en poging tot moord." Lukie4: "Wat?! Wie nu weer?" "De politie." Lukie4: "O, dus dit keer niet jouw mannetjes." "Nee, Lukie4, dit keer niet mijn mannetjes. Maar goed, het was ook een beetje in mijn belang." Lukie4: "Verklaar je nader." "Ok prima, maar dan rijd ik even een stukje door en parkeer ik de auto op een afgelegen plek."
KD., AaPje16 en Starlight posten voor het huis van Hillo. Ze hebben er de hele nacht al gezeten. Starlight: "Ik ben moe." KD.: "Ja ik ook, maar we mogen niet opgeven. Ooit moet hij hier komen." AaPje16 is koffie gaan halen en deelt aan de andere 2 een beker uit. KD. "Ah, cafeïne." Een uur verder dreigt Starlight in slaap te vallen, als ze ineens wordt aangetikt door AaPje16! AapJe16: "Kijk, daar is ie!" Hillo parkeert zijn auto. Ook hij ziet eruit als een wrak. AaPje16 loopt naar Hillo toe. AaPje16: "Bent u meneer Hillo?" Hillo: "Ja, wat mot je. Ik wil naar bed." AaPje16: "Loopt u even mee, u heeft een kat aangereden." Hillo: "Waar heb je het over, ik heb helemaal ni ..." Plotseling wordt een zak over Hillo's hoofd getrokken. Het is KD. "We hebben hem." Starlight: "Weet je zeker dat niemand ons gezien heeft?" KD."Absoluut!" Hij duwt Hillo in zijn busje. KD. gaat achter het stuur zitten, terwijl AaPje16 met Bakkertje belt. "We hebben hem Bakkertje!" Bakkertje: "Super! Vieffan, pak je spullen, stop Nieky in een rolstoel, we gaan naar de afgesproken locatie!"
Go_Ahead zit in zijn eentje op het politie bureau. De rest is nog steeds in Rotterdam, op zoek naar Lukie4. Go_Ahead heeft eindelijk een beetje geslapen. Er wordt op de deur geklopt. Go_Ahead: "Zo, wat doen jullie hier?" NextGP, Mollenvanger-MV en Molcrazy lopen naar binnen. Molcrazy: "Ik denk dat het tijd is om onze krachten te bundelen." Go_Ahead: "En waarom?" NextGP haalt zijn Bob Jansen vermomming tevoorschijn. Go_Ahead: "O god, jij ... ik had het kunnen weten." NextGP: "Het spijt me." Go_Ahead: "Maar goed. Hoe denken jullie te kunnen helpen?" Mollenvanger-MV loopt naar het bureau van Molière, haalt de bug tevoorschijn en trapt hem kapot. Go_Ahead: "Nog een bug? Hebben jullie ons afgeluisterd?" Molcrazy: "Ja en nee. Dat was het plan, maar pas vrij recent en het lukte niet. Die bug was van ons. Maar die andere niet. Doordat wij onze bug plaatsten, werkten beide bugs niet meer. Pas toen jullie die andere vonden, werd onze bug geactiveerd. Mogelijk heeft iemand gehoord dat jullie Lukie4 gingen arresteren en hem meegenomen. Dat zou zijn plotselinge verdwijning of ontsnapping verklaren." Go_Ahead: "Dus Lukie4 heeft ons afgeluisterd?" NextGP: "Lijkt ons onwaarschijnlijk. Hij heeft een enkelband en hij lijkt ons niet slim genoeg om die tracker te saboteren." Go_Ahead: "Maar wie wel dan?" Mollenvanger-MV: "Ons oud collega Jann staat boven aan het lijstje, maar om eerlijk te zijn, het zou ook zomaar iemand anders kunnen zijn."