Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 59250 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Geza Weisz [Kandidaat]
« Gepost op: 12-08-2013, 20:04:18 »
Voornaam: Geza
Achternaam: Weisz
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd: 26 jaar
Geboorteplaats: Amsterdam
Geboortedatum: 26 december 1986
Beroep: Acteur

Volledig Profiel
« Laatst bewerkt op: 12-08-2013, 20:44:36 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2013, 22:02:37 »
Hij lijkt me wel grappig. Maar hij zal het wel heel moeilijk krijgen op het eiland. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat volhouden.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2013, 07:20:00 »
Hij word vast iedereens vriend, gaat vast ver komen daardoor.
Die tactiek werkt namelijk goed.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline marvinvdbroek

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2013, 10:22:01 »
Leuke jongen! gaat best ver komen denk ik.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2013, 17:26:54 »
Ik ben toch wel benieuwd hoe hij het fysiek gaat doen. Hij was natuurlijk wel veel naar de sportschool geweest, dat kan de eerste proeven nuttig zijn, maar we hebben in eerdere seizoenen gezien dat spieren als eerste verdwijnen bij gebrek aan eten en dat kan soms heel hard gaan.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-09-2013, 14:02:57 »
Denk ook dat hem dat gaat opbreken, die spieren worden in no time afgebroken (maar hij zag er wel goed uit ;D )
Keep calm and eat chocolates!

Offline XDownOnYou

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-09-2013, 22:56:32 »
Hij doet me een beetje denken aan Sascha van twee jaar geleden. Hij lijkt op zo'n type die iedereen wel mag en met iedereen wel goed overweg kan. Ik denk dat hij de eerste paar rondes er nog niet uit zal gaan. Hij komt ook wel fysiek sterk over en symphatiek, dus ik vind hem wel een leuke kandidaat tot nu toe.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2013, 06:34:41 »
Wat een leuke jongen vind ik Geza.
Denk dat hij heel ver kan komen omdat iedereen hem onderschat.

Offline Carter

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2013, 09:01:01 »
Als hij zich niet laat misleiden door de vrouwen komt hij wel ver  :P
Hij lijkt me nog al een playertje.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2013, 06:41:22 »
Ik denk dat hij de vrouwen helemaal niet nodig heeft om ver te komen.
Zijn persoonlijkheid lijkt als een huis te staan en hij heeft de proef erg goed gedaan.
Ik vind Geza erg leuk, goede kandidaat.
In het introductie filmpje liet hij ons al een echte Saar: ''ik ga je killen'' blik zien dus ik verwacht dat hij een echte doorzetter is.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #10 Gepost op: 20-09-2013, 06:39:36 »
Heel slim joch.
Goede tactiek en hij heeft een leuke persoonlijkheid.
Alleen dat acteren in anderen hun gezicht was wat minder sjiek. Maar ja dat hoort inderdaad bij het spel.
Complotten maken en doen alsof iemand stemmen gaat krijgen zodat hij extra stemmen inzet.
Werkte wel, Kees heeft mooi zijn extra stemmen ingezet.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 20-09-2013, 10:28:59 »
Hij speelt het spel echt wel super slim. Eerst zorgen dat iedereen op Everon gaat stemmen en dan ook nog zorgen dat Kees een paar stemmen kwijtraakt. Ik ben wel benieuwd hoe hij het verder gaat spelen.  ::ok::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #12 Gepost op: 20-09-2013, 13:45:36 »
Aangezien ik hem als winnaar heb in de pool, ziet het er tot nu toe goed uit ;D.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #13 Gepost op: 20-09-2013, 13:51:22 »
Hij speelt het spel aardig slim. Al ben ik ervan overtuigd dat een speler met een goede tactiek het echte liegen tot een absoluut minimum kan én moet beperken om te winnen.

Hij zegt dat acteren/liegen bij het spel hoort en in zekere zin is dat wel zo, maar het is alleen verstandig als het echt noodzakelijk is (hoewel er hier natuurlijk geen jury is, zoals bij Survivor, die weer met je afrekent). Als je het teveel doet, wordt je te onbetrouwbaar en zal het uiteindelijk tegen je werken. In dit geval vond ik zijn acteerwerk tegenover Everon eigenlijk weinig zinvol. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 20-09-2013, 14:34:06 »
Off topic: Nog steeds vind ik dat heel jammer, dat er geen jury van afvallers meer is om de winnaar te bepalen. Die finaleproef is op zich best leuk, maar het onvermijdelijke gokelement dat er altijd in zit op het laatst (zodat de achterblijvers tijd hebben om aan te sluiten en het spannend blijft) zorgt mijns inziens de laatste jaren steeds voor een tamelijk willekeurige winnaar. Een jury die de winnaar aanwijst levert een veel 'echtere' winnaar op en het is tevens iets waar je tijdens het spel rekening mee moet houden.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2013, 17:26:42 door Narya »

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #15 Gepost op: 20-09-2013, 15:51:04 »
Daar ben ik het helemaal mee eens Narya, ik hou er ook niet van dat iedereen die proef maar even kan winnen, ik vind dat het met een jury erbij hoort.
@ Dn heb je Geza als winnaar van het spel in je pool?
Zou goed kunnen dat je gelijk hebt.
Ook erg eigenlijk, ik loop hier al jaren mee en heb nog nooit aan de pool mee gedaan.
Misschien toch maar eens gaan doen.  ::schaam::

Offline Silk Nightwalker

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-09-2013, 17:50:40 »
Off topic: Nog steeds vind ik dat heel jammer, dat er geen jury van afvallers meer is om de winnaar te bepalen. Die finaleproef is op zich best leuk, maar het onvermijdelijke gokelement dat er altijd in zit op het laatst (zodat de achterblijvers tijd hebben om aan te sluiten en het spannend blijft) zorgt mijns inziens de laatste jaren steeds voor een tamelijk willekeurige winnaar. Een jury die de winnaar aanwijst levert een veel 'echtere' winnaar op en het is tevens iets waar je tijdens het spel rekening mee moet houden.

Dat zou best wel weer interessant zijn, en jury van afvallers die beslist. Zeker als je dat van te voren al weet. Want dan moet je toch een afweging maken. Ga ik complotten maken en mensen voorliegen zodat ik in de finale kom of probeer ik zo netjes mogelijk de finale te halen zodat ik meer sympathie bij de jury zal hebben. En daar dan een balans in zien te vinden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 20-09-2013, 22:16:42 »
Ik vind het ook echt stom dat de jury niet meer beslist. Gewoon een jury van afvallers (dus ook geen mensen thuis laten stemmen), hopelijk komt dat ooit terug.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #18 Gepost op: 20-09-2013, 22:34:19 »
@ Dn heb je Geza als winnaar van het spel in je pool?
Zou goed kunnen dat je gelijk hebt.
Ook erg eigenlijk, ik loop hier al jaren mee en heb nog nooit aan de pool mee gedaan.
Misschien toch maar eens gaan doen.  ::schaam::
::jaja::

Gewoon meedoen, je hebt niets te verliezen ::ok::.

En ja, dat de jury weg is, is echt zwaar prut ::niet-ok::.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #19 Gepost op: 21-09-2013, 04:16:04 »
::jaja::

Gewoon meedoen, je hebt niets te verliezen ::ok::.

En je hebt ook niets meer te winnen, want je hebt al afleveringen gemist. :P Dat is ook waarom ik dit jaar helaas niet meer ga meedoen. :(

Maar het is wel superleuk.  ;)

Ontopic: ben benieuwd wat er gebeurt als Geza wordt gescheiden van Sef en dan wellicht in de 'brigade' van Robert terechtkomt, waarbinnen teambelang voorop staat.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.