Als ze het zo willen gaan spelen zoals ze zeiden dan denk ik dat ze wel een fout maken. Volgens hun redenering zouden ze eerst Geraldine, Ana-Alicia en Edith weg willen hebben. Daarna Kees, Hans en Jan. Met een finale met Paulien en Sanne. Als ze Jan zolang willen houden. Stel dat de finale weer met 4 is. Dan hoeft Jan maar één keer immuniteit te winnen en dan is plan mislukt.
Sowieso willen ze heel veel, maar met zijn 4en (sef, geza, jan en paulien) hebben ze denk ik niet genoeg stemmen om dit te bewerkstelligen. Er vanuit gaande dat enkel Zimra erbij komt zijn ze nog met 11 mensen en moeten ze dus 7 mensen wegspelen met hun extra stemmen zonder zelf ook maar 1 of meerdere rondes te verliezen.
Anna Alicia& Geraldine- Daar hebben ze zeker extra stemmen voor nodig want die gaan hoe dan ook in de tegenaaval.
Edith- Hans, Kees en Sanne zullen niet snel meer tegen Edith stemmen. Dus ook hier zal wel wat nodig zijn.
Hans& Kees- Als ze werkelijk deze mannen zolang buiten schot houden moeten ze hopen dat deze heren zolang naief blijven. Anders hebben ze waarschijnlijk teveel stemmen.
Jan- Hier zijn uiteraard ook extra stemmen voor nodig, plus medewerking van bijv een Paulien
Zimra of Sanne moet dan ook nog weggekregen worden.
Al met al zijn ze denk ik te vroeg begonnen met tactiek. En vooral de verwachtte tegenstemmen van Geraldine en Anna kan ze fataal worden want of ze gaan eruit of ze moeten teveel inzetten om dit te overleven