Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Wat zei Hans in de preview?Waarom stemmen we op Zimra?Omdat Paulien (en vanaf toen verstond ik het niet meer)
Ik vind Hans een beetje sneaky. Eerst in volle bewustzijn stemmen op Jan en dan achteraf beweren dat hij dacht hier de sfeer mee te herstellen en dat ie zich niet bedacht had dat mensen het juist erg zouden vinden dat Jan op deze manier eruit gestemd wordt. Jahoor Hans zo naief ben je natuurlijk op dat moment even . Tactisch spelen maar het niet toegeven, zelfs niet in de biechts. En die knuffels, armslagen en zoenen de hele tijd, wat een geslijm
Gelukkig doet Hans niet aan complotjes
Blijf het erg knap vinden dat hij die fysieke proeven zo goed doet op zijn leeftijd (ook toen de jongere kerels er nog in zaten). Ook van Kees vind ik het trouwens knap dat hij het elke keer (veel) beter doet dan bijvoorbeeld Anna Alicia en Geraldine.
Voor mij was Hans de positieve verassing van deze serie. Fanatiek, sympathiek en sportief. Hij verdiende het om deze expeditie te winnen. Helaas mocht het niet zo zijn.
Nee, dat zijn geen complotjes, dat zijn stemafspraken met je maten. Dat is iets heeeeel anders.
leuke, sterke Robinson... maar op sommige punten te lief..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
724 gasten en 3 vaste bezoekers