Ik vond hem ook nogal irritant gisteren ja.
Dat hij even boos is mag best, en dat snap ik ook wel want dit was niet de afspraak.
MAar om zo door het lint te gaan vond ik ook weer onnodig.
Kees is idd naief geweest en heeft gegokt en verloren.
Maar even eerlijk he ( wij zijn het over ongeveer alles oneens maar goed
). Er zijn toch weinig daden laffer dan om 5 mensen te sturen door te zeggen dat weg wilt. En vervolgens dit intrekt en met de andere 3 een plan bekokstoofd. Deze 5 zijn op dat moment gewoon weerloos. Ze kozen Jan, maar hadden ook Edith, kees anna of zimra kunnen kiezen.
Je kan deze 5 naief noemen, ik noem die andere 4 gewoon oneerlijk. Natuurlijk regeltechnisch mag dit. Zo mag je regeltechnisch ook snachts al het voedsel opeten, iemand dagenlang pesten of de machete in zee gooien. Er is echter wel een essentieel verschil tussen een complot maken/ doorbreken etc. of melden dat je opgeeft en de rest zich dus geen zorgen hoeft te maken.
Van Geza had ik dit nog wel verwacht ( lijkt wel een beetje op de Geraldine move). Geza wilde kosten wat het kost Jan weghebben. Desnoods zelf hierna eruit als Jan maar weg was. Ondanks dat ik dit een zielig idee vind ( ik bedoel je kan het ook te persoonlijk nemen), kan ik me er nog wel in plaatsen.
Hans is gewoon sluw en zag hier een kans om Jan te lozen. Hans denkt zelf al aan de finale en met wie hij deze wilt spelen. Dat is wel duidelijk.
Geraldine snap ik totaal niet. Jan heeft niet op haar gestemd, ze kon het goed met hem vinden, ze heeft weinig met Paulien, Geza sef en paulien hebben haar weggestemd, Jan nam haar vorige week nog mee naar winnaarseiland. En nu besluit ze hem weg te stemmen waardoor haar relatie met Anna ook op de tocht komt te staan. Ben je dan zo beinvloedbaar?
Paulien pffffff laat ik maar zwijgen