Tja dit vind ik dan weer een typisch vooroordeel eerlijk gezegd. Ja, ze is een Playmate, ja ze heeft haar borsten laten vergroten (daar is ze heel open over). Maar dat heeft geen enkel voordeel in de competitie. Ik vind dat ze veel in haar mars heeft. In de eerste aflevering hebben we kunnen zien dat ze er echt voor gaat, ze weet al 12 dagen alleen op een eiland te overleven, het lukt haar om de proeven te winnen en ze blijft sympathiek! Ik vind haar een toppertje, ik hoop dat ze ver komt in de samensmelting.
Inderdaad, het stukje van brinta slaat helemaal nergens op. Opgeblazen borsten heb je niets aan in de expeditie. Misschien kan je er wat mannen mee verleiden maarja dat gaat zo moeilijk als je al 12 dagen alleen op een eiland zit .
Voor iemand die niet zoveel weet en kan op het gebied van survivallen vind ik dat ze het prima doet en ze idd erg positief blijft . Ze probeert het in ieder geval wel en ze doet het wel allemaal eventjes.
Maar net, waar je het accent op legt in mijn post.
Ik wil alleen maar aangeven, dat ze, meiner Meinung nach, er tot nu toe niets van bakt. In de eerste proef was ze 10 x pet.
Haar tegenstanders op Duivelseiland waren óf zacht ei, óf invaliden (2x). Haar overlevingskunsten zijn dramatisch. Nu blijkt dat ze, zonder hulp, nog geen kannetje water kan koken...... Ze heeft niets te zoeken in ER.
Er staan honderden te trappelen om haar plek in te nemen.
Ik vind het beklagenswaardig, dat je als programma, niet in staat bent om 16 gelijkwaardige, qua fysiek én IQ, tegenstanders bij elkaar te vinden, die in niets voor elkaar onderdoen.