Op zich is Zimra best een leuke meid. Maar ze heeft het m.i wel minder zwaar dan de rest. OK ze zit alleen op een eiland, heeft weinig te doen, niemand om mee te praten e.d maar ze hoeft niet mee te doen met proeven en heeft ook geen last van complotten. Het is lonely maar ja dat is het spel. Dat ze op Duivelseiland zit komt uiteindelijk door haar eigen prestatie's. Ze kwam als aller laatste binnen bij de proef dus echt sterk is ze niet. Tegen Everon dan wel gewonnen maar ze heeft het geluk gehad dat Everon in het water viel, was dit niet gebeurd dan had ze het nog moeilijk gekregen. Ik ben blij voor Zimra dat ze het duel gewonnen heeft zal d'r goed doen.
Al met al denk ik dat als Zimra de samensmelting haalt ze niet ver zal komen, gewoon omdat ze één van de zwakkere is en ze niet echt slim overkomt. Mocht ze wel wat verder komen dan is dit denk ik omdat andere geen gevaar zien in haar, en haar juist willen betrekken bij hun complotten, haar stem nodig hebben om een sterkere speler eruit te werken en uiteindelijk wordt ze zelf het slachtoffer.