Zimra is een leuke vrouw maar om echt te zeggen dat ze een aanwinst is voor het programma?
Ze doet de proeven gewoon niet goed, is langzaam, telkens is ze laatste en om nu te zeggen van goh wat doet Zimra toch haar best... ik zie het niet. Ze zegt dat ze het leuk vind maar het straalt er niet echt vanaf, ze doet ook niet echt haar best zichzelf te overtreffen. Tja ze wil graag puzzelen, maarre met puzzelen alleen red je het niet Zimra. En dan kan je wel als excuus bedenken "maar ze is wel een doorzetter" jaaaa zo ken ik er nog wel een paar. Kom op zeg, natuurlijk zet ze door ze doet het al zo slecht, wat dan? Bijltje erbij neergooien als je laatste ligt? Dat maakt natuurlijk al helemaal geen goede indruk op de rest. Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat ze playboy model is (en een flinke boezem heeft) dat ze hier zo geliefd is want op het gebied van proeven is het echt triest
Grappig om te zien ook dat de één wordt afgebrand omdat ze geen Robinson kwaliteiten heeft en de ander met dezelfde capaciteiten de hemel wordt ingeprezen..
De zet van vorige week van Zimra om extra stemmen in te zetten op Geza vond ik top maar eigenlijk is dat de beste prestatie die ze geleverd heeft. En dan kan ze wel leuk en gezellig zijn of wat dan ook maar dat is niet genoeg helaas....