Maar dan moet je wel willen kijken en dat is kennelijk niet zo makkelijk voor sommige Zimra-fans.
Ah ja, de ... fan. Dat is altijd zo'n heerlijke term om in een discussie mee te meppen. Ik wil je er graag nog even aan herinneren hoe heel dit circus waar jij je ondertussen al van afgewend heb begonnen is. Er zijn hier mensen die kunnen waarderen dat Zimra desondanks/dankzij alles enthousiast blijft. Meer is er in eerste instantie niet gezegd. Vervolgens komt vanuit het niets de groep die vind dat de "Zimralovers" maar eens moeten onderschrijven wat een prutdeelnemer het is. Dit is een hoogst ongebruikelijke wending in een gesprek, want opeens wordt mensen vanuit het niets een discussie door de strot gedouwd. Vervolgens heb je mensen zoals ik die dat dan eigenlijk wel grappig vinden, dan (met plezier) die rol vervullen die ze ingeduwd zijn en voila, de ... fan is geboren. Nee dus, ik hou gewoon van discussiëren en heb me daar in laten lokken.
Betreffende mijn persoonlijke mening over Zimra. 2 weken geleden vroeg ik jullie wat men in Zimra zag, omdat ik haar nog niets anders had zien doen dan worst naar binnen duwen. Daarop antwoordde mensen dat ze genoten van haar aanhoudende enthousiasme. Ik ben daar op gaan letten en inderdaad, dat zeer geringe aantal shots die we van haar meekrijgen elke week laten mij inderdaad genieten van haar enthousiasme en no-nonsense houding.
Over inzet. Die houding is ook een inzet waarmee je het spel in kunt stappen. Jij en de jouwen hebben geen oog voor die vorm van inzet, en dat is prima, maar zet ons dan niet neer als ... fans die blind zijn, wanneer we in feite gewoon een andere kijk hebben op wat het concept inzet allemaal behelst en een discussie ingelokt zijn ... Verder met die discussie: wanneer iemand keer op keer lachend een proef kan verliezen, getuigd dat van karakter, relativeringsvermogen en inderdaad inzet. Menig sporter die in ER een proef verliest en dat verlies zielig in een hoekje moet "gaan zitten verwerken" zou wat kunnen leren van die houding, wat een gezeik zeg. Het is tenslotte maar een spelletje.
Wat betreft deze laatste proef en haar inzet op fysiek vlak. Ik vind het knap dat je op basis van dat shot van 3 seconde precies weet wat haar fysieke inzet was. Daarentegen moet ik toegeven dat ze bepaald niet moe overkwam toen ze het water uitstapte (ik heb het net nog even terug gekeken). Persoonlijk vind ik het toch echt te weinig om een goed onderbouwd oordeel te vellen. Jij denkt daar anders over en dat is prima. Ik zou het echter wel fijn vinden om niet als de ... fan weggezet te worden omdat ik graag meer informatie wil, en juist mijn oordeel opschort. Dat is niet bepaald tekenend voor de ... fan.