als je goed oplet, zie je dat wanneer de drie dames naar het resort vertrekken, Kees, Hans en Zimra bij Evi staan. Kees en Hans praten, op het moment dat Zimra iets zegt, praten Kees en Hans er gewoon doorheen, draaien zich af, waarna ze stil houdt.
Hoe vaak moet je proberen om iets te zeggen?? Hoe vaak moet je merken dat er toch niet naar je geluisterd wordt?? Hoe vaak zou Zimra het initiatief genomen hebben zonder dat daar reactie op kwam? Ik weet het niet. Deze keer was het zichtbaar. Tijdens de eilandraad presteerde Kees het om het ontbijt voor de volgende morgen voor Hans en hem te reserveren. Alsof Zimra niet bestond. Ze weet dat ze niet goed is in de proeven. So what? Wie niet sterk is moet slim zijn. En dat is ze. Dat niks doen valt ook wel mee.. Je ziet haar kokosnoten halen, koken. Ik zie Hans ook regelmatig in een hangmat bungelen. Hoor je daar iemand over? Nee, want Hans is de Robinson. Die heeft in een boom geklommen.. Wooow. Dan kan iedereen behalve Hans wel naar huis. En hoeveel heb je Kees zien doen? Ik heb hem horen klagen dat ie niet in het resort terecht is gekomen.
Voor communicatie heb je twee partijen nodig. Voor zover te zien valt op tv heeft Zimra het geprobeerd, maar de oud leden van kamp Noord voelen zich (te) ver boven haar verheven..