Dat heb ik net uitgelegd wat ik er hypocriet aan vind . En ja het is op beeld te zien dat zij en Geraldine Paulien eruit willen hebben en ook meerdere malen genoemd. Terwijl het dat haar bedoeling niet was om een complot te starten juist niet in beeld is geweest.
Volgens mij heeft alleen Geraldine dat gezegd.
En ik citeer mezelf nog even:
En stel het is wel zo, dan nog is het er uitstemmen van Paulien een stuk beter te verantwoorden (ze kwam er het laatst bij) dan het er uitstemmen van een sterke speler.
Je zou kunnen zeggen dat Anna alleen wilde voorkomen dat er een unfair game gespeeld zou gaan worden door een "complot" te smeden tegen Paulien. Het is immers veel meer fair om Paulien er uit te stemmen dan om een van de sterkere spelers er uit te stemmen.
Als Anna nou een complot tegen bijvoorbeeld Geza was begonnen, dan is ze idd geen haar beter dan Sef en Geza, maar dat deed ze niet.
En uiteindelijk heeft ze haar complot niet eens doorgezet dus nogmaals: hoe kan je iemand hypocriet noemen die dat niet is? Je bent namelijk pas hypocriet als je iemand beschuldigt van iets wat je zelf ook hebt gedaan, en heeft Anna een complot gesmeed? Nee.