Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik dacht even dat het juniorjokertjes waren, maar het is gewoon normaal formaat.
Toch hebben ze die wel speciaal gemaakt voor de serie als ik het zo zie
Straks om 17:00 uur is de eerste aflevering van de selectie te zien op Zapp, Nederland 3. Duurt tien minuutjes.
@JPMol: leuk! De eerste aflevering van de selectie deed me aan "Die is de Mol!" denken. Nogal een tegenvaller dus.
Het had ook wel wat langer mogen duren, want voor je het wist, en voor je de kinderen een beetje leerde kennen was het al voorbij.
Het was vooral biecht wat we zagen had ik de indruk. Wat minder biecht en meer beelden van de opdrachten had ik leuker gevonden. Nou ja, als het echte werk straks maar weer goed is. WIDM Jr. 1 was top.
De locatie is bekend: Zeeland en Zuid-Limburg waaronder Zierikzee!
Waar is deze bekend gemaakt? Ik kan het verder nog nergens terugvinden. Maar ik zou het wel super leuk vinden, Zierikzee is een hele goede molstad waar ook zeker hele mooie beelden te maken zijn!
Het is in ieder geval HIER te lezen
Geniaal, blijkt iemand van mijn school mee te doen aan de selectie, en is het ook nog het broertje van een klasgenoot. Nu moet Sjamiel doorgaan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
878 gasten en 3 vaste bezoekers