Hoezeer ik het WIDM ook gun, ik wil echt dat ze die ring winnen, ik vind dat er dit jaar best leuke televisieformats zijn geweest.
Ik spreek overigens voor mezelf, als ik zeg dat ik met plezier heb gekeken naar Expeditie Poolcirkel en de Pelgrimscode. Die twee vallen echter in dezelfde categorie als WIDM.
De Slimste Mens, een leuke mee-speel game, bijvoorbeeld. Zal denk ik best op de shortlist komen te staan, waaruit we in september kunnen kiezen.
En eerlijk is eerlijk: hoe tuttig sommige mensen het ook vinden, het is hierboven ook al genoemd: Moeder, ik wil bij de revue. Het tijdsbeeld dat erin naar voren komt, vind ik het leukste daarvan.
En Erica: dit jaar zal ze niet winnen, want het programma was niet op televisie.
Verder, het moeten wel programma's zijn waarvoor je thuis zou blijven. Buiten het genoemde, schiet me niet zoveel te binnen.
Wat echter never nooit nie in de prijzen mag vallen, is de pulp waar ooit ene ''vlemmix'' mee kwam. Die laatste hoort, en dat meen ik, op de Paaz te worden opgesloten.