Kijk, ik zal je uitleggen hoe het werkt bij de RTL 4 werkt.
Mensen krijgen een PRACHT serie als Gooische Vrouwen voorgeschoteld.
Dat stopt helaas na 5 seizoenen, en dan moet RTL meteen met iets nieuws komen.
Wat eigenlijk precies hetzelfde is. Ze kunnen Gooische vrouwen niet loslaten en kijken daarom naar Divorce, terwijl het VEEL minder goed in elkaar zit. Het zijn RTL 4 kijkers, die gaan gewooon niet voor Wie is de mol stemmen, of voor Flikken.
Je zult bekende RTL'ers ook nooit over dat soort programma's horen in de media, omdat ze over de concurrent gaan. Bij de publieke zijn ze wat wereldwijzer en gunnen ze andere programma's ook meer.
Natuurlijk is het knap dat RTL met divorce nu al een nominatie heeft, maar ik denk dat er persoonlijk achter de schermen gebeuren die wij niet weten. Als er geen 1 programma van RTL bijzit, komen er al veel mensen niet, en hebben ze minder stemmers. Zeker met programma's als over mijn lijk en moeder ik kom bij de Revue. Die mensen stemmen niet. Dus het is ook een kwestie van geluk. Enfin, als Divorce de ring wint over Wie is de mol, zou het het beschamend zijn voor de Nederlandse TV en kun je concluderen dat niet alles eerlijk verloopt daar bij die stemming.