Volgens mij hebben ze niet de opdracht gekregen om twee even sterke teams te maken. Maar het lijkt me wel dat ze dat gaan proberen. Als je weet dat je in een van de teams terecht komt, ga je toch niet een zwak team maken? Voor hetzelfde geld wordt dat jouw team. Ben wel heel benieuwd hoe Paulien tegen de dominante Robert op gaat boksen.
Ze kregen de opdracht om 'twee hele sterke, uitgebalanceerde teams' te maken. Dat is inderdaad niet hetzelfde als twee even sterke teams, maar bepaald ook niet 'zorg dat je zelf een zo sterk mogelijk team hebt'. Ook ik voorspel dat ze precies het andere team krijgen dan dat ze zelf gekozen hebben.
Daarnaast voorspel ik dat die apparatuur die ze hebben voor meer is dan alleen het bekijken van een filmpje. Het ziet er uit als spionage-apparatuur en ik zeg dat ze hiermee de kampen kunnen bekijken om een beter oordeel te vellen.
Wat helemaal apart zou zijn, is als hun plek een commandopost blijkt te zijn, waarvandaan ze hun team moeten aansturen. Dat ze dus helemaal niet bij hun team gestationeerd zijn, maar wel de belangrijke beslissingen moeten maken.