Speciaal voor jullie alvast, de eilandraad deel 1:
Eilandraad:
Schulz:’Welkom bij de eilandraad team geel. Dit is jullie eerste eilandraad. Ik heb voordat jullie gaan stemmen nog wat vragen. Fleur, jij en molbelg zitten hier erg goed, jullie hebben immuniteit. Maakt dat deze eilandraad makkelijker’? Fleur:’ Nee, je moet nog steeds iemand wegstemmen. Ik zorg graag voor iedereen en om nu twee mensen eruit te moeten stemmen is daardoor erg moeilijk’. Schulz:’ Lukie4, jij bent als laatste in het spel gekomen en hebt vorig jaar de finale behaald, ben jij bang om stemmen te krijgen’? Lukie4:’ Zeker weten, maar of het heel slim zal zijn om iemand weg te stemmen die goed is in proeven, dat moeten ze zelf maar bedenken’. Schulz:’ Lichte arrogantie, prachtig. Vieffan, jij werd vorig jaar rond deze tijd weggestemd. Denk jij dat er nu complotten zijn en ben je daar bang voor’? Vieffan:’ Het is behoorlijk stil dus ik ben zeker bang dat er iets mis is. Ik heb geen complotten op dit moment en als anderen dat wel hebben dan kan het goed zijn dat ik eruit ga’. Schulz:’ Laten we gaan stemmen. Bedenk je dat je als koppel stemt en dat Fleur en Molbelg immuniteit hebben’.