Eilandraad:
D*N:' De stemmen zijn geteld. Wanneer je de meeste stemmen hebt gekregen, vertrek je per direct uit de expeditie. De eerste stem is voor... Mex en Luc'. Mex kijkt op, misschien was zijn gevoel toch niet zo goed als gedacht. D*N:' De tweede stem is voor Nextgp en Ycaris. De derde stem is ook voor Nextgp en Ycaris'. Ycaris begint al te zweten:' oh oh, ik vertrouwde die hillo al niet'. Hillo:' Jaja, geef mij maar de schuld'. D*N:' Mag ik het afmaken'? Ycaris:' Natuurlijk'. D*N:' De vierde stem is voor... Nextgp en Ycaris. De vijfde stem is eveneens voor Nextgp en Ycaris. Jullie vertrekken uit de expeditie. Neem afscheid'. Ycaris en Nextgp nemen afscheid van de groep. Ycaris:' Van jouw hoef ik geen knuffel'. Hillo:' Dan niet'. D*N:' Twee geduchte outsiders eruit gestemd, waaronder de winnaar van vorig jaar. Het spel wordt hard gespeeld'. *Flashback* Hillo:' Ik stem op Ycaris en Nextgp, die hebben het nog te goed van vorig seizoen'. Mila:' Ik ga daar maar in mee'. Nextgp:' Helaas stem ik op Mex en Luc. Beide zijn sterk en later in het team gekomen'. Ycaris:' We hopen dus dat die meerdere stemmen krijgen'. *flashback*.