Ja, meen ik deels wel serieus. Ik kan er echt zo slecht tegen als er regeltjes bijbedacht worden tegen het eind. Ik heb dit hele spel heel nauwkeurig bijgehouden, dat er fouten inzitten van andere spelers kan je nooit tegen gaan natuurlijk en dat neem ik niemand ook kwalijk, dus die heb ik steeds ook maar voor lief genomen en welke uitslag er ook volgt, die accepteer ik wel. Maar iemand afstraffen omdat je zo nauwkeurig alles bijhoudt, wat veel tijd kost, en daardoor niet altijd kan lopen binnen de aangegeven tijden + af en toe bewust stilstaan omdat dat punten op begon te leveren, dat vind ik gewoon niet fair.
Begrijp me niet verkeerd Schulz (en ook D*N), ik vind echt dat jullie het fantastisch doen als spelleiding en ik waardeer hoeveel tijd jullie erin steken en perfect is het nooit enzo, maar zo'n regeltje van niet finishen = geen punten had echt veel duidelijker omschreven moeten zijn als deze echt van tevoren bedacht was, dus dan mag je een protest van mijn kant als fanatieke speler verwachten.