Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Rosela Island!
Maar waarom hebben we dan eigenlijk een week lang die hele opdracht als nu in 20 minuten opeens de hele volgorde aangepast wordt? Iedereen is nu toch online, dan kunnen we toch netjes de volgorde aanhouden?
Rosela Island dan maar.Maar waarom hebben we dan eigenlijk een week lang die hele opdracht als nu in 20 minuten opeens de hele volgorde aangepast wordt? Iedereen is nu toch online, dan kunnen we toch netjes de volgorde aanhouden?
Jah, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ik kan me herinneren dat dit bij bepaalde opdrachten van Zap! ook zo gelde en toen deed niemand er moeilijk over .
Moet ik vandaag nog beslissen of Rik en ik iemand willen wisselen?Want ik wil eerst zeker weten uit welke teams Oranje komt te bestaan. Want als ik het goed lees wil Mex ruilen met Starlight/Vieffan? Dus ik moet wel weten wie ik eventueel kan ruilen.En ik ga het niet lang meer volhouden. Dus is morgen ook goed?
ik zag haar
Alles gaat netjes via de pm zoals in de regels staat .
ow dat zie ik weer niet
Maar speculeren en roddelen mag toch wel
Wat me doet bedenken dat het wel weer eens tijd wordt voor een geheime biecht ...Krijg je nog wel wat bekentenissen binnen van anderen D*N?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
841 gasten en 5 vaste bezoekers